آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

تداوم درگیری ها در منطقه مورد مناقشه قره باغ

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین ارمنستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین ارمنستان توسط پدافتد هوایی جمهوری آذربایجان دیشب در ساعت ۲۲ به وقت محلی در منطقه مرزی میان جمهوری آذربایجان وارمنستان در نزدیکی شهر “آغستافا” خبر داد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرده است در محور‌های مختلف عملیاتی ضربات سهمگین به نیرو‌های ارمنستان وارد شده است.
براساس گزارش وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، حملات ارمنستان به مناطق مسکونی هم همچنان ادامه دارد واز ساعات اولیه صبح امروز نیرو‌های ارمنستان مناطق روستایی شهر‌های “گورانبوی، “برده”، “آغجبدی”، ” ترتر” و” آغدام” را با استفاده از سلاح‌های سنگین زیر آتش گرفته اند در نتیجه این حملات افراد غیر نظامی کشته و یا زخمی شده اند.
اجلاس عملیاتی مشورتی به ریاست رئیس جمهوری آذربایجان در محل قرارگاه مرکزی وزارت دفاع برگزار شد. در این اجلاس که دیروز برگزار شد وزیر دفاع گزارشی را به “الهام علی اف” ارائه داد.
براساس این گزارش روز گذشته در عملیات‌های نظامی در محور‌های مختلف نیرو‌های ارمنستان متحمل خسارات زیادی شده اند و ارتش جمهوری آذربایجان موفق به انهدام ۱۰ تانک، ۶ توپ دی ۲۰، ۱ قبضه سلاح سنگین، ۳۰ دستگاه ماشین جنگی و نیز تعداد زیادی از نیرو‌های نظامی ارمنستان شده است وعده‌ای از سربازان یگان‌های یکم و هفتم ارمنستان مواضع خود را ترک و از میدان جنگ فرار کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا