آذربایجاناخبار

تخریب مسجد امام زمان (عج)در روستای بَرَده جمهوری آذربایجان/تصاویر

مسجد امام زمان (عج) در روستای برده تخریب شده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از İslamazeri.az ،در تاریخ 14 آوریل از سوی مامورین مسجد امام زمان (عج) در روستای برده تعطیل گردیده است.
به گفته ساکنین این منطقه ،مسجد میعادگاه قربانیان آوره گان مناقشه قره باغ بوده که مردم در آن مکان مراسمات مذهبی خود را از قبیل عزادری ، مولودی و همچنین مراسم شهادت شهداء میهن را برگزار و در آن مکان به خواندن قرآن و دعا مشغول می گردیدند. براساس اطلاعات بدست آمده از سوی ساکنان منطقه مامورین پلیس با لباس فرم خود با ورود به داخل مسجد هر آنچه که در داخل مسجد بوده را تخریب و مانع از ورود افراد به آن شده اند.
اگرچه مردم فقیر هستند با جمع آوری پول های خود بصورت تدریجی نسبت به ساخت این مسجد اقدام نموده بودند.
به گفته آنان مسجد جامع نیز از این محل 15 کیلومتر فاصله دارد. برای رفت وآمد به مسجد جامع هم از لحاظ مادی وهم ار جنبه فیزیکی مشکلاتی را برای آنها به بار می آورد.
به همین دلیل نیز این مسجد کوچک که با هزینه آوره گان بنا گردیده بود ساکنان برای پیروزی سربازان در مقابله ارامنه دست به دعا می گردیدند.
در ضمن پرچم جمهوری آذربایجان نیز بر سر در این مسجد برافراشته شده بود. عشق به سرزمین مادری در ایمان نهادینه شده است. و با ایمان می توان به پیروزی در مقابله دشمن دست پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا