آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغقره باغ

پایگاه های اینترنتی شیعی در باکو، خبر رونمایی مستند ایرانی درباره قره باغ را منتشر کردند

پایگاه های اینترنتی دارای گرایش تبلیغی شیعی در باکو ، خبر رونمایی از فیلم کارگردان ایرانی تحت نام « روز کم آب ارس» را منعکس کردند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،پایگاه های اینترنتی «دیرلر» (ارزش ها)، «اسلامین سسی» ( صدای اسلام)، «فَکت خبر» ، « سیزین یول » (راه شما) و «مائده» خبر دادند: از فیلم «روز کم آب ارس» که به ابتکار سازمان آزادی قره باغ و به کارگردانی محسن هادی ، کارگردان ایرانی درباره مناقشه قره باغ ساخته شده است، در باکو رونمایی شد.
عاکف نقی، رهبر سازمان آزادی قره باغ ضمن معرفی محسن هادی، تبلیغ حقایق قره باغ را با این قبیل ابتکارها، مهم ارزیابی کرد.
در این فیلم، علل واقعی جنگ قره باغ و روند و نتایج اشغالگری ارمنی و فاجعه خوجالی و سایر فجایع، با اسناد دقیق منعکس شده است.
در این مراسم، مستند هفتاد دقیقه ای «روز کم آب ارس» نمایش داده شد و شرکت کنندگان در این مراسم، رزمندگان قره باغ، شاهدان عینی این وقایع خونین و نمایندگان جامعه با بیان دیدگاه های خود درباره این فیلم، از سازنده آن تشکر کردند.
قرار است این فیلم از تلویزیون ایران نیز پخش شود.
پایگاه های اینترنتی شیعی جمهوری آذربایجان این خبر را به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی مساوات و «سازمان آزادی قره باغ» منتشر کردند.
پایگاه های اینترنتی «آخار»، « قره باغ مدیا» و «سازمان های غیردولتی» نیز این خبر را منتشر کردند.
پایگاه های اینترنتی خبرگزاری های رسمی و نیمه رسمی جمهوری آذربایجان از جمله آذرتاج، آپا و ترند ، هنوز این خبر را منتشر نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا