آذربایجاناخبارایران

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در خصوص حوادث تروریستی تهران

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان وقوع حادثه تروریستی اخیر در ایران را محکوم نمود. متن این بیانیه به شرح زیر است :
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر تاکید می نماید:
۱_ جمهوری اسلامی ایران در طی حیات خود شاهد وقایع تاسف برانگیز بسیاری همچون جنگ تحمیلی ۸ ساله و نیز ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه توسط تروریست ها و حامیان آنها بوده است و ثبات موجودش را نتیجه سیاست های مقابله با تروریزم و تقویت امنینت درون زای خود می داند.
۲_ جمهوری اسلامی ایران یکی از با ثبات ترین، امن ترین و دموکراتیک ترین کشورهای منطقه می باشد که اخیرا انتخاباتی با شکوه و با مشارکت بیش از ۷۳ درصد مردم را در کمال آرامش و امنیت برگزار نمود.

۳_ جمهوری اسلامی ایران همواره بر حفظ صلح و ثبات در منطقه تاکید نموده و اقدام اخیر تروریستی را می توان ناشی از ناراحتی و عصبانیت دشمنان صلح منطقه ای ارزیابی نمود.
۴_ وقوع حادثه اخیر و اتفاقات مشابه اینچنینی هرگز نمی تواند خللی در عزم و اراده مستحکم ملت و دولت ایران در مسیر صلح، امنیت و توسعه منطقه وارد نموده و ملت بزرگ ایران و دولت برآمده از آن، خود را مانند گذشته مصمم به تثبیت صلح و امنیت دانسته و برخورد با شبکه های تروریستی را حق مسلم خود می داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا