آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومی

تبلیغات رسانه های جمهوری آذربایجان در تلاش برای کاهش نمایندگان طرفدار ارامنه در دومای روسیه

در چارچوب تلاش هایی که برخی محافل و رسانه های جمهوری آذربایجان برای تاثیرگذاری در انتخابات دومای روسیه به کار بسته اند، سایت آذویزیون به نقل از منابع روسی نوشت حاکمیت روسیه دیگر نمی خواهد کنستانتین زاتولین، معاون کمیسیون امور کشورهای مشترک المنافع و دوست نزدیک ارمنستان را در ترکیب آینده دوما ببیند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق ققفقاز، آذویزیون نوشته است که کنستانتین زاتولین بجای اینکه پیوستگی های ارمنستان به روسیه را تقویت کند، بیشتر برای منافع شخصی خود کار کرده است و از محل کمک های دیاسپورای ارمنی برای خود مال و ملک خریداری کرده است.
گفتنی است پیش تر فاضل مصطفی، نماینده مجلس جمهوری آذربایجان فعالان آذربایجانی در روسیه را به تلاش برای انتخاب شدن ماکسیم شوچنکو به نمایندگی دوما ترغیب کرده و ماکسیم شوچنکو را دوست جمهوری آذربایجان معرفی کرده بود.
دولت جمهوری آذربایجان با بهره گیری از پول های نفتی معمولا برای دخالت در انتخابات کشورهای منطقه و هدفگذاری شده توسط باکو تلاش می کند.
در زمان محاکمه عاکف چوداروف، یکی از مدیران کل پیشین وزارت امنیت ملی ( سرویس امنیت دولتی) جمهوری آذربایجان، وی در رد اتهام اختلاس بودجه بخش ضداطلاعات تاکید کرد که از این بودجه برای انتخاب چندین نفر به نمایندگی مجلس گرجستان استفاده کرده است و اگر جزییات آن را بیان کند، ممکن است که در روابط گرجستان با جمهوری آذربایجان جنجال بروز کند. پس از این تهدید عاکف چودواروف، این اتهام از اتهامات وی حذف شد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا