آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومیفیلم

درخشش تیم‌ نظامی ایران در مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان در باکو/ ویدیو

تیم‌ ایران در چهارمین مرحله از رشته «جام دریا» مربوط به مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان 2022 در آب‌های جمهوری آذربایجان، در تیر اندازی به هدف سطحی، تیر اندازی به بالن و مهار بویه بهترین امتیاز را کسب نموده و در این سه آیتم جایگاه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ایران پرس، مسابقات «جام دریا» در چارچوب رقابت‌های «بازی‌های بین‌المللی ارتش 2022» در آب‌های سرزمینی دریای خزر در جمهوری آذربایجان با حضور تیم‌های جمهوری آذربایجان، روسیه، جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در حال برگزاری است.

افزایش آمادگی رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح کشور‌های شرکت کننده، تبادل تجربیات و ایجاد روابط دوستانه بین کارکنان نظامی از اهداف این مسابقات به شمار می‌رود.

در مسابقات بین المللی نظامی 2022 چهارده تیم از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در 14 رشته با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. علاوه بر این کشورمان میزبانی رشته‌های تک تیراندازی، پهپادی و غواصی را برعهده دارد.

براساس این گزارش، چهار مرحله از مراحل مسابقات تاکنون انجام شده که در مرحله اول تیراندازی به مین دریایی تیم کشورمان نتوانست امتیازی کسب نماید.

در مراحل بعدی تیم ایران توانست در سه آیتم تیراندازی به هدف سطحی، تیراندازی به بالن و مهار بویه بهترین امتیاز را کسب و در سه آیتم فوق جایگاه نخست را از آن خود نماید.

تیم روسیه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم جمهوری آذربایجان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در رده آخر، تیم قزاقستان قرار دارد که در مهار بویه نتوانست امتیاز کافی را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا