آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

سخنگوی کاخ کرملین: سیاست آمریکا برای انزوای روسیه شکست می‌خورد

سخنگوی کاخ کرملین ضمن درخواست از آمریکا برای توضیح درباره ارتباط پسر «جو بایدن» با آزمایش‌های بیولوژیک در اوکراین، از به پایان رسیدن دوره صمیمانه روابط روسیه و ناتو سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه خواستار توضیح آمریکا درباره ارتباط «هانتر بایدن» پسر رئیس‌جمهور این کشور با آزمایشگاه‌های بیولوژیک در اوکراین شد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «آمریکا به تلاش‌های خود برای منزوی کردن روسیه ادامه می‌دهد اما این سیاست با شکست مواجه خواهد شد و به نتیجه نمی‌رسد».

وی اظهار داشت: «روسیه خواستار توضیح درباره دخالت پسر بایدن در کار آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین است».

سخنگوی کرملین توضیح داد: «وزارت دفاع روسیه در حال تدارک تدابیری برای تقویت جبهه غربی در پس زمینه تحرکات ناتو است. ناتو به عنوان ابزاری برای رویارویی ایجاد شد و هنوز هم این وظیفه را انجام می‌دهد و کار دیگری برای آن تعریف نشده است».

پسکوف ادامه داد: «صحبت در مورد آینده مذاکرات در مورد تضمین‌های امنیتی زود است. واقعیت تغییر کرده است و نیاز به ارزیابی مجدد است. دوره عاشقانه روابط روسیه و ناتو به پایان رسیده است».

وی در مورد درخواست برای حذف روسیه از گروه ۲۰ نیز گفت: «روسیه در صورت امکان حاضر به شرکت خواهد بود و در غیر این صورت هیچ چیز کشنده‌ای وجود نخواهد داشت».

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا