اردبیل

مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در اردبیل برترین‌های خود را شناخت

با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل عصر امروز در مراسم پایانی این مسابقات که در سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اردبیل برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت 100 نفر در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال در بخش برادران برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی افزود: در این دوره از مسابقات آقایان رسول تمجیدی، سجاد صفرنژاد و بهنام رحمانی در مقطع سنی بالای 16 سال توانستند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند و حسن رفیعی، امیررضا نوروزپور و جواد نعیمی نیز در مقطع زیر 16 سال حائز کسب رتبه برتر شدند.

وی از برگزاری سی و ششمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم، در دو گروه خواهران و برادران و در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل خواهران در روز جمعه سوم آبان ماه در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اردبیل خبر داد.

نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات اذان در اوقاف گرمی مشخص شدند

 سرپرست دفتر نمایندگی اداره اوقاف شهرستان گرمی اظهار داشت: نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات اذان در شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار در روز جمعه مشخص شدند.

حجت‌الاسلام مهدی فاتحی عصر امروز افزود: این دوره از مسابقات با حضور 30 شرکت‌کننده در 26 مهر ماه در بقعه متبرکه میرعزیزآقا شهرستان گرمی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت بعد از رقابت 30 نفر از متسابقین از سه شهرستان شمال استان اردبیل آقایان روشن قویدل، قاسم نعمت‌زاده و سید مسلم هاشمی توانستند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند و به مرحله بعدی راه یابند.

سرپرست دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمی خاطر نشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت روز جمعه 10 آبان ماه و در رشته مفاهیم نیز 17 همین ماه در آستان مقدس میرعزیزآقای گرمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا