آذربایجاناخباراردبیلناردارانویژه

بیانیه مردم ولایتمدار استان اردبیل در محکومیت جنایات دولتمردان جمهوری آذربایجان و نیجریه

بیانیه مردم ولایتمدار استان اردبیل در محکومیت جنایات دولتمردان جمهوری آذربایجان و نیجریه

                      بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها صحنههای دلخراش کشتار مسلمانان و عزاداران حسینی(ع)و به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان جمهوری آذربایجان ومسلمانان نیجریه وپاکستان ملت شریف ایران را شدیداً ناراحت و بهت و حیرت عمومی را به همراه داشته است.

بر همگان آشکار است که مراکز صهیونیستی و وهابی های تکفیری ائتلاف کننده با رژیم صهیونستی با خط دهی فکری وحمایتهای مالی آمریکا وعربستان سعودی برای تسلط بر کشورهای اسلامی تلاش می کنند تا با کشتار مردم، بیداری اسلامی شکل گرفته در اقصی نقاط جهان را خاموش نمایند ولی با لطف و عنایت الهی و به حکم آیات الهی،کافران نتیجه ای از این تلاشها نخواهند گرفت: یریدون لیطفووا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون.

در این میان شیعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت متحمل مصیبتها و جنایت های بسیاری از ناحیه استکبار جهانی شده اند. ابتدا در جمهوری آذربایجان و سپس در پاکستان و نیجریه دستان ناپاک ارتش و عناصر افراطی به خون پیروان اهل بیت و عزاداران حسینی آغشته گشت. قدرت ها و حکومت های ضد بشری با توطئه ای از پیش تعیین شده و با اتهامات دروغین مسلمانان را در خون خود غلطاندند و صدها نفر دیگر را دستگیر نمودند که از سرنوشت آنها نیز خبری در دست نمی باشد. در جمهوری آذربایجان جو اختناق وسرکوبگری دینداران و روحانیون، محاصره شهرهای مذهبی و قطع آب وبرق و گاز مردم و در مناطق شیعه نشین نیجریه دیکتاتوری و سرکوب گری و کشتار مردم مظلوم و بی گناه به حدی رسیده است که از تعداد شهدا و مجروحین حادثه خبری در دست نمی باشد.

 ملت شریف ایران بخصوص مردم اهل بیت دوست و شهید پرور اردبیل با محکوم نمودن اقدامات جنایتکارانه و تروریستی دولتهای آذربایجان و نیجریه، از کلیه شخصیت ها، سران کشورهای اسلامی، نهادها ، سازمان های مردم نهاد، علماو مراجع دینی، سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل متحد در خواست رسیدگی و معرفی و مجازات جنایتکاران را می نماید.

همچنین از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می خواهیم تا به وظیفه قانونی و اسلامی خود در پیگیری موضوع و برخورد مناسب با این جنایات اقدام نماید و در روابط خود با این کشور ها در تمامی زمینه ها تجدید نظر نماید.

وَ سَیعلمُ الذینَ ظَلموا اَیّ مُنقَلب یَنقَلبون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا