آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

حمایت رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان از مبارزان فلسطینی

حاج طالع باقرزاده: امروز این جوانان مبارز فلسطینی هستند که حقیقت رژیم صهیونیستی و ضعف آن را نشان می دهند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان با صدور پیامی، حمایت خود از جوانان مبارز فلسطینی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را ابراز داشت.

متن پیام حاج طالع باقرزاده بدین شرح است:

«این ندا برای ما آذربایجانی ها که سال ها تحت ستم قرار گرفته و سرزمین خود را در اشغال دشمن دیده بودیم آشنا است. به مرور زمان وجود اشغالگران در سرزمین‌های ما که قدرت‌های جهانی شاهد و حامی آنها بودن خاموش گردید. سرباز آذربایجانی در اولین فرصت ارامنه را که نابود کرد و توانست سرزمین حق خود را پس بگیرد. این پیام آزادی او به جهان به عنوان یک ملت بود.

امروز مردم مبارز فلسطین که چندین دهه سرزمین آنها در اشغال رژیم صهیونیستی بوده و مردم آن تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند، با از بین بردن توهم دروغین «قدرت اسرائیل» و در واقع ارسال پیامی به جهان که نشان می دهد چگونه است، شروع به احقاق حقوق خود کرده‌ اند. اشغالگران ضعیف و ترسو هستند. سرزمین های اشغالی، از سوی همه جهانیان بعنوان سرزمین فلسطین مورد قبول قرار گرفته است. این رژیم صهیونیستی است که حقوق آنها را سلب کرده و سرزمین های آنها را در معرض اشغال قرار داده است. امروز این جوانان مبارز فلسطینی هستند که حقیقت این رژیم و ضعف آن را نشان می دهند.

ما به مردم فلسطین و به ویژه جوانان مبارز فلسطینی که دهه هاست برای حق خود می جنگند درود می فرستیم و از آنها در پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به خاطر تمامیت ارضی حمایت می کنیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا