آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

بیانیه اتحادیه «ابراهیم مجتبی» علیه سخنرانی نماینده مجلس باکو

اتحادیه ابراهیم مجتبی در گرجستان بیانیه ای بر علیه اظهارات فاضل مصطفی، نماینده مجلس جمهوری آذربایجان صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در 29 نوامبر، نظر فاضل مصطفی نماینده مجلس در مورد روحانیون مسلمان گرجستان در مجلس ملی آذربایجان اعتراضاتی را در پی داشت. در کنار واکنش های تند روحانیون، بیانیه ای از سوی اتحادیه ابراهیم مجتبی صادر شد که فشارها را افزایش خواهد داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«در روزهای اخیر فاضل غضنفراوغلو، نماینده قلابی مجلس جمهوری آذربایجان را نگران دیدیم. فاضل که همیشه با تهمت ها و بهتان های ناروا به مومنان گرجستان شناخته می شد، گویا این روزها نیز دست از خصلت های نفرت انگیز خود بر نمی دارد.

در زمان افزایش تبعیض مقامات گرجستانی علیه آذربایجانی ها، نماینده ای که حتی یک بار هم حرفی نزده و ابراز نگرانی نکرده است، چرا وقتی موضوع دین و عقیده است، واکنش‌های تند از خود نشان می‌دهد و دشمنی خود را به وضوح بیان می‌کند؟

کسانی که حتی یک بار هم وقت، حمایت و عنایتی را که روحانیون در برچالی به جوانان اختصاص داده اند، انجام نمی دهند، خود را به عنوان قهرمان در برابر مردم نشان می‌دهند. اگر هرکسی مشغول مشکلات خودش باشد، فکر می کنیم همه چیز درست می شود.

اگر مشکلات داخلی آذربایجان در مجلس مطرح شود و برای حل آن گام برداشته شود، فکر می کنیم دیگر فرصتی برای صحبت درباره گرجستان باقی نمی ماند.

لازم به یادآوری است که فاضل مصطفی نماینده مجلس جمهوری آذربایجان در روز 29 نوامبر در جریان نطق خود در مجلس ملی گفت: اکثر روحانیون ما در گرجستان یا توسط ایران در موسسات مذهبی خود آموزش می بینند یا با دادن وظایف خاصی به برچالی فرستاده می شوند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا