آذربایجاناخبارارمنستانقره باغ

اظهارات وزیر امور خارجه ارمنستان در خصوص روند مناقشه قره باغ

اجرای توافق های که طی نشست های  وین و سن پترزبورگ به دست آمده ،شرایط مناسبی برای پیشرفت محسوسی در روند مسالمت آمیز مناقشه قره باغ را تامین خواهد کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از news.am، اجرای توافق های که طی همایش های در وین و سن پترزبورگ به دست آمده اند شرایط مناسبی برای پیشرفت محسوسی در روند مسالمت آمیز مناقشه قره باغ را تامین خواهد کرد. این مطلب را ” ادوارد نعلبندیان ” وزیر امور خارجه ارمنستان ضمن دیدار با دانشجویان و هیئت علمی دانشکده روابط بین المللی دانشگاه دولتی ایروان که به مناسبت آغاز سال آموزشی برگزار گردید بیان کرد.
آقای نعلبندیان ضمن سخنرانی خود موضعگیری های ارمنستان درباره مسائل منطقه ای و بین المللی و راه های حل این مسائل را ارایه کرده است.
وزیر امور خارجه ارمنستان به عملیات گسترده نظامی در اوایل آوریل سال جاری میلادی از سوی جمهوری آذربایجان و کوششهای ارمنستان برای رفع عواقب این جنگ چهار روزه و توافق های به دست آمده طی همایش ها در سن پترزبورگ و وین اشاره کرده است. وی تاکید کرده است که اجرای این توافق ها شرایط مناسبی برای پیشرفت در روند مسالمت آمیز را تامین خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا