آذربایجاناخبارایرانعمومی

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در باکو

مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه در مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر (عج) باکو با حضور سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان و ایرانیان مقیم این کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،جواد جهانگیرزاده ، در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرکت کنندگان و دانش آموزان مجتمع ولی عصر (عج ) باکو ، دانش آموزان و نسل جوان را آینده کشور عنوان کرد وخطاب به دانش آموزان گفت : ما بدهکار شما و شما هم بدهکار آینده کشور هستید.
وی با اشاره به تلاش ها ،شجاعت و رشادت جوانان دوره انقلاب ، در راه پیروزی انقلاب اسلامی گفت : همه ما از جمله دانش آموزان در برابر آینده کشورمان مسئول هستیم و باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
رئیس مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر ( عج ) باکو ، نیز در این مراسم ، ضمن گرامیداشت دهه فجر ، گفت : ایران آزاد ، متدین و نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
صادق یزدی ،از مشارکت و همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترمیم و بازسازی این مجتمع آموزشی قدردانی کرد.
در پایان این مراسم همچنین نمایشگاه جابر بن حیان ، از سوی جواد جهانگیر زاده افتتاح شد که در آن ۴۰ طرح از دانش آموزان مقطع ابتدایی در زمینه های نجوم ، زمین شناسی ، محیط زیست ، طبعیت و حیوانات به مدت یک هفته به نمایش گذشته شده است.
در این مراسم جمعی از دانش آموزان اشعار و سرودهای مختلف در وصف پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرا کردند.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا