آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گرجستان

با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در گرجستان، ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با شرکت نوجوانان پسر و دختر در مسجد اهل بیت(ع) تفلیس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول و در آستانه هفته وحدت، ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به همت اداره مسلمانان گرجستان و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در دو بخش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آغاز شد.

این مسابقات با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط راحید کریم اف، امام جماعت مسجد جامع تفلیس افتتاح شد. پس از آن، شیخ رامین ایگیدوف، رییس اداره مسلمانان گرجستان گفت: هر یک از دانش‌آموزانی که قرآن و کلام الهی را مطالعه می‌کنند در نظر خداوند برنده هستند.

شیخ رامین ایگیدوف با اشاره به اهمیت و ارزش‌های قرآن کریم، توضیح داد: دانش‌آموزان (برگزیدگان) که در مسابقات تلاش کرده‌ اند توسط اداره مسلمانان گرجستان با اهداء لوح تقدیر و جوایز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

این دور از مسابقات بین برگزیدگان نوجوانان پسر و دختر مشغول به تحصیل در دوره‌های قرآنی مناطق مختلف گرجستان و در دو رده سنی در مسجد اهل بیت(ع) تفلیس برگزار شد و در مجموع 110 نفر با قرائت جزء‌های دوم و سی‌ام قرآن کریم شرکت کردند.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا