آذربایجاناخبارنارداران

برگزاری جشنواره موسیقی روسی «ژارا» در نارداران ، هیچ کاستی در مقابل یوروویژن ندارد

­رسانه های جمهوری آذربایجان تبلیغات برگزاری جشنواره موسیقی ابتذالی روسی «ژارا» در منطقه مذهبی نارداران را نیز همانند برگزاری مسابقه موسیقی مستهجن «یوروویژن» در باکو در صدر تبلیغات رسانه ای خود قرار دادند.

به گزارش  مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج ، جشنواره موسیقی « ژارا – ۲۰۱۸ » در مرکز تفریحی Sea Breeze Resort و با سازمان دهی امین آقالاروف، دارنده نشان هنرمند خلقی جمهوری آذربایجان ( داماد پیشین رییس جمهوری آذربایجان و فرزند آراز آقالاروف ، از میلیادرهای روسیه که همسری یهودی دارد ) برگزار می شود و تا ۲۹ ژوئیه ادامه خواهد داشت.
امین آقالاروف در گشایش این جشنواره گفت : « ما یک سال بود برای این جشنواره تدارک می دیدیم. در این جشنواره ۷۵ هنرمند از روسیه و آمریکا و آلمان و اوکراین و نیز جمهوری آذربایجان حضور دارند. »
خبرگزاری آذرتاج در گزارش خود از این جشنواره نوشت : « یکی از دیدگاه هایی که در چارچوب جشنواره موسیقی «ژارا» مطرح شد این است که «ژارا» هیچ کاستی در مقایسه با «یوروویژن » ندارد. »
( برگزاری این جشنواره های موسیقی در جمهوری آذربایجان به علت ابتذال فرهنگی و برهنگی حاکم بر آن با نارضایتی شدیدی در میان اقشار دیندار مردم این کشور مواجه است.)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا