آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

برخورد غیرانسانی پلیس جمهوری آذربایجان با برگزار کننده جشن میلاد حضرت زهرا (س) در روستایی در حومه باکو

خانم خوشقدم قلی اوا، از ساکنان قصبه "ترکان" در حومه باکو با انتشار فایل صوتی به اقدام پلیس باکو در مطالبه جریمه سنگین دو هزار مناتی از وی و بستگانش بخاطر برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از صفحه “بابا پنهان” در فیسبوک، خانم خوشقدم قلی اوا گفت: مرا بخاطر برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به اداره پلیس منطقه خزر احضار کردند و اخطار دادند که چرا این مراسم را در روز 14 ژانویه برگزار کرده ایم.

این بانوی مومنه آذربایجانی افزود: علاوه بر من، برادرم آفر قلی اف و خواهرم نزاکت بابایوا و مادرم را نیز به اداره پلیس احضار کرده اند و دو هزار منات جریمه می کنند. در حالی که مادرم و خواهرم و فرزندش از برگزاری این مراسم بی خبر بودند، آنها را نگه داشته اند تا پول را به مقامات پلیس بدهیم.

خانم خوشقدم قلی اوا گفت: « پس چطور در جمهوری آذربایجان جشن های هولیگان و جشن های یهودی برگزار می شود و در مدارس جمهوری آذربایجان تحت عنوان این جشن ها، به کودکان اعمال خشونت آمیز و غیرانسانی آموزش می دهند و به صورت و لب کودکان رنگ قرمز می زنند، ولی از این جشن ها و مراسم های یهودیان جلوگیری نمی شود؟ چرا ماموران و پلیس برای حل مشکلات مردم و زنانی که مجبور به گدایی در مرکز شهر باکو هسستند، مشغول نمی شود. اما می آیند بخاطر برگزاری جشن میلاد مادرمان خانم حضرت فاطمه زهرا (س) ما را جریمه می کنند؟! از چه کسی دستور این کار را گرفته اید؟ آیا پدران خاخامتان به شما گفته اند که نباید در جمهوری آذربایجان نام خانم فاطمه زهرا (س) برده نشود؟! آیا برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در جمهوری آذربایجان، یهودیان و اسراییلی ها را می سوزاند که به شما فتوا داده اند که زود بروید از جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جلوگیری کنید؟! هر جا جشن میلاد برگزار می شود، زود به آنجا هجوم می برید؟ در هرجا که شیعیان مجلس برگزار می کنند، شما سریع به آنجا حمله می کنید که برای حضرت فاطمه (س) و امام حسین (ع) جشن میلاد نگیرید و عزاداری نکنید و نام امام حسین (ع) را ننویسید در جلوی در خانه تان و پرچم امام حسین (ع) را در دستتان نگیرید؟! شما این اوامر را از پدران خاخامتان و یهودیان می گیرید.»

این بانوی مومنه آذربایجانی افزود: « ما در خانه پدری خود در منزل برادرم، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را برگزار کرده ایم. این ارتباطی به خواهرم و فرزندش ندارد که آنها را در بازداشت نگه داشته اید تا بتوانید از آنها نیز جریمه اخاذی کنید! خداوند به شما ماموران و شما یهودیان لعنت کند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا