آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

باکو؛ خبر سرنگونی پهپاد‌های جمهوری آذربایجان دروغ است

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در اطلاعیه‌ای خبر سرنگونی دو هواپیمای بدون سرنشین این کشور در ارمنستان را بی اساس خواند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از باکو، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در اطلاعیه‌ای خبر سرنگونی دو هواپیمای بدون سرنشین این کشور را بی اساس خواند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با اشاره به انتشار اخبار سقوط پهپاد‌های جمهوری آذربایجان توسط رسانه‌های ارمنستانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات منتشر شده در مورد سرنگونی دو هواپیمای بدون سرنشین جمهوری آذربایجان بر فراز منطقه‌ی ” باسار کچر ” دروغ است.

رسانه‌های ارمنستانی از حمله پهپادی شب گذشته جمهوری آذربایجان خبر داده بودند.
در پی ادامه تنش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان سه روز پیش وزارت دفاع روسیه با ابتکار ” آتش بس ” میان طرف‌های درگیر میانجیگری کرد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام می‌کند هر چند جمهوری آذربایجان متعهد به رعایت این توافق است، اما نیرو‌های ارمنستان تمایل به ادامه این تنش دارند.

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان هم شب گذشته در گفتگوی تلفنی با نماینده‌ی اروپا در امور قفقاز جنوبی با انتقاد از رفتار‌های تنش آمیز مرزی ارمنستان گفت: در یک هفته‌ی گذشته در اقدامات تخریبی ارمنستان یک نظامی این کشور کشته و یک نفر نيز زخمي شده است.

وی افزود: وزارت دفاع جمهوری آذربایجان فقط در دفاع از تمامیت ارضی خود پاسخ متقابل می‌دهد و ارمنستان باید پاسخگوی اقدامات تحریک آمیز خود باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا