آذربایجاناخبارایرانعمومی

بازدید نامحسوس امام جمعه بیله سوار از گمرک مرزی

در پی وصول شکایات متعدد، حجت‌الاسلام اصغر جدایی امام جمعه بیله‌سوار در اقدامی کم نظیر با لباس مبدل به بازدید وضعیت گمرک مرزی این شهرستان رفت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،امام جمعه بیله‌سوار در تشریح هدف بازدید از گمرک مرزی اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی مشکلات گمرک و اتفاقات محوطه گمرک و برخی بدرفتاری های گزارش شده از سویی رانندگان انجام شد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی با تاکید بر اینکه شهروندان مراجعات متعددی به دفتر امام جمعه داشته و شکایاتی از نحوه برخورد رانندگان به ویژه با اتباع آذری داشتند، تصریح کرد: برای بررسی دقیق و ارزیابی واقعیت‌ها با لباس مبدل و به صورت ناشناس به گمرک مراجعه کردم.

وی افزود: متاسفانه نبود تاکسیرانی در بیله‌سوار سبب شده تا هر فردی بدون نظارت بتواند  در اطراف گمرک به مسافرکشی اقدام کند و مافیایی تشکیل شده بود که اتباع آذری و برادران و خواهران مسلمان ما در بدو ورود دچار مشکل می شدند.

امام جمعه بیله‌سوار  بیان کرد: اینکه برادران مسلمان آذری ما بعد از ورود به گمرک دچار مشکل شوند پسندیده نیست و بازتاب مناسبی نخواهد داشت؛ از سویی آزار و اذیت برادران و خواهران مسلمان در گمرک توسط رانندگان مغایر روحیه مهمان نوازی مردم ایران است که به دلیل اهمیت این موضوع به صورت ناشناس به گمرک مراجعه کردم.

وی تصریح کرد: بعد از احصای مشکلات با فرمانداری بیله سوار جلسه مشترکی ترتیب داده شد تا در مدت یک ماه نسبت به ساماندهی رانندگان اقدام شود.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا