آذربایجاناخبار

نماینده مجلس آذربایجان: «احزاب مخالف حاکمیت دیگر پیر شده اند»

بنابه گفته سیاوش نوروزاف، رئیس کمیته اتحادیه های اجتماعی و تشکل های دینی مجلس ملی آذربایجان، حقیقت این است که احزاب و جریانات سیاسی کشورهای مختلف جهان پس از چندین بار حضور ناموفق در عرصه انتخاباتی، تغییرات عمده ای را در کادر رهبری و ترکیب ساازمانی خود اعمال می کنند. یا اینکه در غیر اینصورت برای چندین سال از رقابت در عرصه های سیاسی و انتخاباتی باز می مانند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در کشور ما نیز احزاب مخالف به هر گونه ای در تلاشند تا در انتخابات شرکت کنند. آنها پس از اعلام نتایج انتخابات برای انتخابات آماده می شوند. آماده شدن برای انتخابات در حقیقت بایستی از قبل برنامه ریزی شده باشد. در رقابت های سیاسی تفاوت عمده ای بین حضور و آمادگی در انتخابات بوده که در صورت عدم آمادگی و ارائه برنامه های کاری این حضور با شکست همراه خواهد شد. چرا که پایگاه اجتماعی رای دهندگان بدون بهره گیری از یک پایگاه سازمانی امکان پذیر نبوده و نمی توانند بدون برنامه های جدید و کارساز اعلام حضور نمایند.
مقامات دولت آذربایجان اینک با دریافت معضلات و مشکلات کشور از حزب حاکم به موقع در جهت برطرف کردن آن گام برداشته است. در حالی که احزاب مخالف تاکنون برنامه مدون و جامعی برای مدیریت کشور ارائه نداده اند.
وی با متهم کردن سران احزاب مخالف به پولشویی و رانت خواری از تلاش بسیاری از این افراد برای برقراری روابط تجاری غیرقانونی در کشورهای مختلف جهان و ایجاد ارتباط با لابی ارمنی خبر داده است.
به گفته سیاوش نوروزاف، کشورهای مختلفی به آذربایجان چشم طمع دوخته و چشم دیدن کشوری مقتدر و موفقی چون جمهوری آذربایجان را ندارند. این کشورها برای تحقق نیات و برنامه های خودشان از همین افراد و جریانات سیاسی برای پیشبرد اهدافشان استفاده می کنند.

منبع:femida.az

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا