آذربایجاناخبارعمومی

ایلهان عمر: ترامپ یک ظالم نژادپرست است

ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان سنای آمریکا عنوان کرد: ترامپ یک ظالم نژادپرست است اما آمریکا آنقدر قدرت دارد که بتواند در دوران ریاست جمهوری وی دوام بیاورد و به حیات خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ایلهان عمر در گفتگوی تفصیلی با ایندیپندنت، گفت: من یک زن سیاه پوست، پناهنده، مهاجر و یک مسلمان هستم که حجاب دارد. اما همه اینها هویت هایی هستند که توسط قانون این کشور تحقیر می شوند.
ایلهان عمر که در سن ۳۷ سالگی به عنوان یک فرد موفق در آمریکا شناخته می شود و وارد مجلس نمایندگان سنای آمریکا شده است، عنوان کرد: من همواره از سیاست هایی دفاع میکنم که کشور ما را به یک جامعه عادلانه تر تبدیل می کند.
به گزارش ایندیپندنت، عدم تمایل برخی از آمریکایی ها برای پذیرش افرادی مانند عمر، نیروی محرکه ای برای ترامپ در کاخ سفید شد. ترامپ در طول این ۴ سال همواره خصومت و تمایلات نژادپرستانه را برانگیخته است.

ایلهان عمر که عضو یک خانواده ۹ نفره است در سال ۱۹۸۲ در موگادیشو، سومالی به دنیا آمد. وی مادرش را در کودکی از دست داد. هنگامی که جنگ داخلی در سال ۱۹۹۱ آغاز شد، خانواده وی مجبور به فرار و بعد ها  راهی آمریکا شدند.
ایلهان عمر که معتقد است رای دهندگان در ماه نوامبر ترامپ را شکست می دهند، گفت: این رییس جمهور از اعتماد عمومی سو استفاده کرده است.
وی افزود: تمرکز ما در حال حاضر شکست دادن دونالد ترامپ است اما این هدف نهایی ما نیست بلکه این فرصتی برای نزدیک شدن به هدف هایمان است.

منبع: شفقنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا