آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

استقرار پست های نظامی مشترک جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه سیونیک

رسانه های باکو به نقل از منابع ارمنی از استقرار پست های نظامی مشترک جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه سیونیک ( که منابع آذری از آنجا با نام زنگزور یاد می کنند)  خبر می دهند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت هیت به نقل از “نیوز” خبر داد گرانت باقراتیان، نخست وزیر سابق ارمنستان گفت: « اطلاعاتی وجود دارد که ترک ها (جمهوری آذربایجان) به آنچه می خواستند، دست یافته اند. مقامات ارمنستان به رسانه ها گفتند که مساله سیونیک حل شد. اما، ما اطلاعاتی درباره استقرار پست نظامی مشترک داریم. ترک ها به چیزی که می خواستند، دست یافته اند. در اراضی ارمنستان آنها پست نظامی خواهند داشت تا زمان نشانه گذاری مرزی. اشخاصی که مغزشان به اندازه مغز مرغ است، فکر می کردند که در آینده نزدیک تعیین حدود و نشانه گذاری مرزی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان انجام نخواهد شد و این فرایندها فقط در زمان “خوردن” سیونیک شروع خواهد شد. اما، اکنون فقط با یک توافق، در اراضی ارمنستان مستقر شده اند. تسلیم شوندگان، مجددا خاک کشور را تسلیم کردند.»

باقراتیان همچنین رییس جمهوری ارمنستان را متهم کرد که بجای وظایف ریاست جمهوری، به تجارت شخصی خانواده اش مشغول است.

باقراتیان همچنین از مخالفانی که اصرار می کنند وضعیت (دالان) سیونیک هرچه زودتر مشخص شود، به شدت انتقاد کرد و گفت: « حداقل قبل از اینکه بپرید، از خودتان صدا درنیاورید.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا