آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانترکیهعمومیقره باغ

انعکاس هراس پاشینیان از هشدار اردوغان در خصوص دالان زنگزور

رسانه های باکو تاثیرپذیری و هراس پاشینیان از هشدار اردوغان در خصوص امتناع ایروان از دادن دالان به ترکیه و باکو در سیونیک انعکاس دادند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت تلگراف باکو به نقل از رسانه های ارمنستان نوشت: پاشینیان در خصوص هشدار اردوغان به پاشینیان مبنی بر اینکه اگر دالان سیونیک را ندهد، این دالان از ایران عبور خواهد کرد، با اعضای مهم حزب حاکم غربگرای «قرارداد شهروندی» جلسه مشورتی تشکیل داده و هشدار داده است که اگر به هشدار توجه نکنیم، باز هم ارمنستان در انزوا و محاصره باقی خواهد ماند. اعضای حزب پاشینیان نیز اظهار نگرانی کرده اند که هنوز احتمال گشوده شدن این دالان از طریق نظامی وجود دارد!

این درحالیست که بسیاری از کارشناسان واقع گرای ارمنی نیز تاکید دارند دادن دالان ترک به باکو و ایروان، محاصره ارمنستان را توسط پان ترکیسم که خواهان نابودی کامل ارامنه است، تشدید خواهد کرد! حاکم شدن نیروهای غربگرا بر ارمنستان از سال ۲۰۱۸، این کشور را در مسیر انحطاط و پرتگاه نابودی قرار داده است! پاشینیان و همسرش که از دلباختگان غرب هستند، در ابتدای به قدرت رسیدن با حضور و رقص زننده در میدان اسب دوانی شهر شوشا مدعی ارمنی بودن این شهر شدند، ولی در کمتر از دو سال پس از آن، شوشا را تسلیم رژیم علی اف به نمایندگی از پان ترکیسم و صهیونیسم کرد و سپس در ادامه زنجیره شکست های ارمنستان و ارامنه قراباغ، پاشینیان به تعلق قراباغ به باکو اعتراف کرد و پیش از حمله اخیر باکو به قره باغ نیز پاشینیان اطمینان خاطر داد که ارمنستان هیچ تلاشی در مقابل این حمله نخواهد کرد و اکنون نیز پاشینیان برای تسلیم سیونیک اعلام آمادگی می کند تا به اصطلاح ارمنستان را از باقی ماندن در محاصره نجات دهد، حال آنکه طرح دالان سیونیک محاصره ارمنستان توسط پان ترکیسم را تکمیل خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا