آذربایجاناخبارقفقاز شمالی

الدار محموداف، در مسلح کردن وهابي ها در قفقاز نقش داشته است

پايگاه اينترنتي «سيزين يول» به نقل از يک منبع مطلع امنيتي جمهوري آذربايجان نوشت : « الدار محمودوف، وزير پيشين امنيت ملي جمهوري آذربايجان در مسلح کردن وهابي ها در قفقاز نقش داشته است.»
 
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پايگاه اينترنتتي «سيزين يول»، اين منبع مطلع امنيتي جمهوري آذربايجان که خواسته است نامش فاش نشود، در گفتگو با راديو آزادي آمريکا گفت : « الدار محمودوف با حمايت اسراييل، سلاح هاي غيرقانوني که را از ترکيه به جمهوري آذربايجان آورده شده بودند، به وهابي ها منتقل کرده است. تمامي مخارج اين کار توسط رياض پرداخت شده است.» 

اين منبع امنيتي افزوده است: « اين سلاح ها توسط شرکت هواپيمايي «آزال» جمهوري آذربايجان از ترکيه به باکو حمل شده و از طرق غيرقانوني به داغستان روسيه منتقل شده است. »
اين منبع افزوده است : « الدار محمودوف در همکاري با اسراييل و عربستان سعودي، همچنين براي حضور چهارصد نفر از شهروندان وهابي جمهوري آذربايجان در جنگ عليه سوريه و عراق شرايط لازم را فراهم کرده است. اطلاعات مربوط به اين حرکت هاي الدار محمودوف که بدون اطلاع الهام علي اف، رييس جمهوري آذربايجان انجام شده، توسط ولاديمير پوتين، رييس جمهوري روسيه در اختيار الهام علي اف قرار داده شده است.» 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا