آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

انتقاد مرکز تحلیل جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان از تداوم اتهام زنی ها علیه حاج طالع باقرزاده

مرکز تحلیل و بررسی جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان تداوم اتهام زدن های واهی کانال های وابسته به حاکمیت علیه حاج طالع باقر زاده، رهبر زندانی این جنبش را نشانه تداوم حاکمیت سرویس های ویژه امنیتی بر ارگان های رسانه ای مختلف این کشور برغم برکناری برخی مقامات فاسد هدایت کننده این رسانه ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از راکورس تی وی، مرکز تحلیل و بررسی جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان در واکنش به گزارش شبکه اینترنتی «باکو تی وی» که به بهانه سخنان اخیر الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز در تشکر از ایران، حاج طالع باقر زاده را عامل ایران خوانده و نوشته است: « این ارگان رسانه ای که سخنان شیخ را مدحیه ای برای ایران قلمداد می کند، بهتر بود که این موضوع را خطاب به مدیریتی که شیخ را مدح می کند، بیان می کرد. زیرا، جبهه ای که شیخ آن را نمایندگی می کند، به همراه رییسش، خود حامی شیخ است.»

مرکز تحلیل و بررسی جنبش اتحاد مسلمانان افزوده است: « انتشار افکار عوامانه توسط ارگان های رسانه ای وابسته به سرویس های امنیتی ویژه، حکایت از این دارد که اینان از اقدامات سلف هایشان هیچ درس عبرتی نگرفته اند. »

مرکز تحلیل و بررسی جنبش اتحاد مسلمانان افزوده است: « طی روند طولانی دادگاه حاج طالع باقرزاده و سایر اعضای جنبش اتحاد مسلمانان در سال 2017، هیچ ارگان دولتی و در راس آنها سرویس امنیتی حتی یک مورد کوچک از ارتباط جنبش اتحاد مسلمانان و حاج طالع باقرزاده با ایران را نتوانستند ارائه کنند و اتهامی که اکنون شبکه های تلویزیونی مطرح می کنند، در آن زمان هم به اثبات نرسید.»

مرکز تحلیل و بررسی جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان افزوده است: « اگر واقعا هم این رسانه ها در جستجوی یافتن کسانی هستند که خود را به کشورهای خارجی فروخته و هست و نیست ملت را به تاراج می برند، ما با خشنودی می توانیم فهرست تمامی آنها را از شخصی که در رأس است تا کسانی که در آخر قرار دارند، نشان دهیم. البته، اگر جسارت نشان دادن آنها را داشته باشند.»

همچنین رفعت صفر اف، بازجوی سابق که به علت افشای برخی نواقص نظام قضایی جمهوری آذربایجان به زندان افتاده بود، در واکنش به اتهام زنی ها به حاج طالع باقر زاده گفت: « حاج طالع باقر زاده عامل ملت سرکوب شده آذربایجان است که خون گریه می کند. او به ظلم اعتراض می کند. ای کسانی که خود را اسلامگرا می نامید، چرا تماشاگر باقی مانده اید؟ هر کس از این حاکمیت حمایت می کند، نه خداوند را بلکه بت را عبادت می کند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا