آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

انتقاد مادر زندانی سیاسی جمهوری آذربایجان از آزادی محکومان ارمنی

مادر زندانی سیاسی عباس حسین: سالهاست که چشم به راه آزادی فرزندان مان هستیم اما آنها را نه، ارمنی ها را آزاد می کنید

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رحیمه حسین اوا، مادر عباس حسین یکی از زندانیان سیاسی در جمهوری آذربایجان در پیامی نسبت به آزادی جنایتکاران ارمنی و محبوس ماندن جوانان بی گناه آذربایجانی به شدت انتقاد کرد.

در پیام این مادر دلسوخته آذربایجانی آمده است: «اخیرا شنیده ام ارامنه ای که خون ملت ما را ریختند و فرزندان ما را به شهادت رساندند با تصمیم دیوان عالی کشور آزاد شده اند. البته این بر اساس دستورالعمل است. از شما می پرسم به چه حقی آزادشان می کنید؟! به نیت تشکر از آنها بابت ریختن خون ما؟! پس چرا فرزندان بی گناه ما را در زندان نگه داشته اید؟ چرا آنها را رها نمی کنید؟ سالهاست که با امیدهای فراوان چشم به راه آنها هستیم. اما همیشه آنها را نه، ارمنی ها را آزاد می کنید! این است انسانیت شما؟! این است کاردانی و درایت شما؟!
به من گفته اند آن ارمنی هایی که آزاد شدند، کسانی هستند که 6 سرباز و یک غیرنظامی هموطن ما را در مسیر خوجاوند – هادروت به شهادت رسانده اند. آنها آخرین بازمانده از بیش از 40 ارمنی بودند که در آن پرونده جنایی دستگیر و سپس آزاد شدند. حالا به مردم ما با چه دروغ هایی رها کردن آنها را توضیح خواهید داد؟ با نقشه های مینی که با فریب به شما تحویل ندادند یا به نام گورهای دسته جمعی که تکذیب کردند؟! رویتان سفید باد! ارمنی هایی که آزاد کردید، همین دیشب در مرز به سمت بچه های ما آتش گشودند.

در اینجا من یک بار دیگر شما را مورد خطاب قرار می دهم. شما پسر من و کسانی را که همراه او دستگیر شده اند بی دلیل دستگیر کرده اید. آنها را هم رها کنید! با آزاد کردن ارامنه ای که دستانشان به خون آغشته شده و محبوس نگه داشتن فرزندان ما در زندان، کمتر برای خود نفرت جمع کنید. اگر وجدان ندارید لااقل کمی شرافت داشته باشید.»

«رحیمه حسین اوا، مادر زندانی سیاسی عباس حسین»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا