آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

امضای دفتر یادبود شهید فخری زاده از سوی رئیس اداره مسلمانان قفقاز و معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

جمعی از مقامات جمهوری آذربایجان از جمله رئیس اداره مسلمانان قفقاز و معاون وزیر دفاع این کشور با حضور در محل سفارت ایران در باکو دفتر یادبود شهید فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی را امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در پی اقدام تروریستی اخیر و شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران، روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه دفتر یادبودی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گشایش یافت.

در اولین روز گشایش این دفتر یادبود، معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، رئیس اداره مسلمانان قفقاز و دیگر اقشار با حضور در این محل، ضمن امضای دفتر یادبود شهید فخری زاده با دولت و ملت ایران و خانواده شهید فخری زاده ابراز همدردی کردند.

لازم به ذکر است ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان هم پیش از این در پیام‌های مکتوب و جداگانه خطاب به سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان، ضمن محکومیت شدید ترور خائنانه شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، این واقعه حزن انگیز را  تسلیت گفته و با بازماندگان آن شهید ابراز همدردی کرد.

همچنین «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان نیز در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی و تسلیت در پی شهادت شهید فخری زاده، این اقدام غیرانسانی را محکوم کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا