آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

امام جمعه اسالم: نظام مقدس جمهوری اسلامی با صبر و متانت با آذربایجان رفتار می‌کند

امام جمعه اسالم گفت: کوچک ترین خطا از سوی جمهوری آذربایجان با برخورد قاطع ایران همراه می شود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بخش    اسالم با اشاره به اقدامات نسنجیده اخیر جمهوری آذربایجان، گفت: کشور و منطقه ما از دیرباز مورد توجه استعمارگران و غارتگران بوده و تاریخ ما گواه حوادث گوناگون استعماری است.

وی با بیان اینکه در طول سالیان دور قسمت‌های مختلفی از خاک سرزمین ما به خاطر بی کفایتی پادشاهان از کشور جدا شده است، تأکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کیان وجب به وجب این خاک حفظ شده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه آمریکا که در سال‌های اخیر نماد استکبار جهانی بوده تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: آمریکا با نا امن کردن منطقه در افغانستان و عراق و سوریه و یمن این بار متوجه مناطق شمال غرب ایران شده است.

وی با بیان اینکه راه انداختن جنگ قره باغ برای ایجاد تحولات و بهانه حضور در منطقه قفقاز بود، افزود: این موضوع امروز سبب شده رئیس جمهور آذربایجان و ترکیه حرف‌هایی گنده تر از دهان خود می‌زنند.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه آذربایجان یادش باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی با صبر و متانت با آنها برخورد می‌کند، اضافه کرد: جمهوری آذربایجان هوشیار باشد در صورت انجام کوچک‌ترین خطایی با برخورد ایران مواجه خواهد شد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا