آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومی

افزایش شمار زندانیان اعتصاب غذا کننده در جمهوری آذربایجان/ تصویر

تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی از جمله دو وابسته به جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان، به اعتصاب غذای حاج طالع باقرزاده، رهبر این جنبش اسلامی در جمهوری آذربایجان پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در پی آغاز اعتصاب غذای حجت الاسلام حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان در اعتراض به هتک مقدسات و اهانت به ساحت ربوبی خداوند متعال به هنگام بازجویی از اعضای بازداشت شده این جنبش در بازداشتگاه اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور، شمار دیگری از جوانان دیندار زندانی نیز به این اعتصاب غذا پیوستند.

جبار جبار اف، دیندار زندانی ناردارانی و پولاد اصلان اف روزنامه نگار دیندار محبوس در زندان شماره یک باکو به اعتصاب غذای شهادت طلبانه طالع باقرزاده، رئیس جنبش اتحادیه مسلمانان زندانیان سیاسی پیوستند.

این دو نفر از جمله زندانیان پرونده نارداران هستند که از سال 2015 در زندان های جمهوری آذربایجان به سر می برند.
همچنین فریدون زینال اف زندانی دیگری است که از امروز به علت توهین به خداوند و مقدسات توسط عوامل سرویس امنیتی جمهوری آذربایجان به اعتصاب غذا پیوسته است.

همچنین پیش تر، عباس حسین، جوان دیندار زندانی در زندان شماره ۸ نیز روز گذشته به اعتصاب غذای حاج طالع باقرزاده پیوسته است.
حاج طالع باقرزاده، این اعتصاب غذای خود را “اعتصاب شهادت” نامیده و خواستار مجازات بازجویانی شده که به هنگام شکنجه و اعتراف گیری از دو عضو جنبش اتحاد مسلمانان، به ساحت ربوبی خداوند متعال نیز اهانت کردند تا موجب آزار و اذیت روحی و روانی دینداران تحت بازجویی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا