اخبارگرجستان

رسانه های گرجی: هدف اصلی داعش، شیعیان و مسیحیان هستند.

پس از حملات تروریستی در تاریخ 13 نوامبر در فرانسه  تمامی رسانه های جهان شروع به سخن از داعش نمودند. در این زمینه  شبکه تلوزیونی Rustavi2 گرجستان در مورد تاریخ  و چگونگی و توسعه گروه تروریستی داعش و همچنین هدف این گروه گزارشی را تهیه و پخش نمود. 

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، براساس این گزارش گروه تروریستی داعش از کشور  های عراق ، سوریه ، لبنان و سایر دول عربی  شگل گرفته است و در اصل گروه تروریستی داعش فرقه ای برگرفته از اهل تسنن است. پس از حمله ایالات متحده آمریکا به عراق در سال 2003 این گروه تروریستی به عرصه ظهور رسید، رهبر این گروه تروریستی نیز ابوبکر البغدادی است، البغدادی مانند بن لادن یک فرد خطرناک و جانی بشمار می رود. در مورد کشته شدن البغدادی به دفعات اخبارهای مخابره گردید اما هیچ یک از این خبرها مورد تایید قرار نگرفت.

داعش بخشی از قلمرو سوریه را تحت کنترل خود قرار داده است و در این بخش ها در بالای ساختمان های موجود پرچم سیاه خود را نصب نموده است.گروه تروریستی داعش و طالبان دشمن همدیگر هستند اما با این حال اهداف دو گروه یکی است.هر دو گروه بدنبال ایجاد دولت اسلامی در عراق و سوریه هستند، جنایات صورت گرفته علیه بشریت در عراق و سوریه از جنایات بسیار بزرگ و خطرناک بوده که این امر بدست گروه تروریستی داعش در حال وقوع است.آنها با هجوم به غیرنظامیان مردم را به طور وحشتناکی قتل و عام می نمایند.

حتی زنان و کودکان را نیز به طور وحشیانه به قتل می رسانند،  هدف اصلی گروه تروریستی داعش شیعیان ، مسیحیان ، علویون و قوم کرد است. داعش حتی به مسلمانان که ساکت مانده و با هیچ  گروه و دولتی نیستند نیز رحم نمی کند. تمامی حوادث و ترورهای صورت گرفته در عراق و سوریه بوسیله این گروه صورت می گیرد که بزرگترین جنایت تروریستی صورت گرفته از سوی این گروه تروریستی صورت گرفته است.

در حمله تروریستی صورت گرفته از سوی این گروه  در فرانسه تاکنون بیش از 150 تن و در بیروت نیز  بیش از 40 تن کشته و بیش از 200 تن نیز زخمی شده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا