آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

اعترافات جالب عنصر تجزیه طلب و ضد ایرانی مستقر در آمریکا

یکی از عناصر تجزیه طلب و ضد ایرانی مستقر در آمریکا، به تنهایی و انزوای خود اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمود علی چهرگانی، عنصر تجزیه طلب و ضد ایرانی مستقر در آمریکا که در رسانه های جمهوری آذربایجان به اصطلاح «رهبر جنبش بیداری آذربایجان جنوبی» معرفی می شود، در مصاحبه با «رئاکسیا تی وی» جمهوری آذربایجان اذعان کرد که هیچ دوست و یاوری جز اعضای خانواده اش ندارد!
محمود علی چهرگانی گفت برغم اینکه عواملی در جمهوری آذربایجان طی سه سال تا 2003 وی را خوب تغذیه کرده اند، اما از آن سال به بعد حتی یک پول سیاه نیز به وی نداده اند و اکنون پسرش، آلپ ارسلان ناگزیر است که برای گذران امور این خانواده در آمریکا روزانه دستکم 14 ساعت کار کند.
چهرگانی همچنین از اینکه ترکیه نیز او را همانند یک تفاله دور انداخته است، گلایه کرد و گفت که ترک ها می گویند ایران یک سانتی متر بزرگتر یا یک سانتی متر کوچکتر از وضعیت کنونی این کشور نباید بشود و به این طریق بطور کل بر «استقلال آذربایجان جنوبی» خط بطلان می کشند!
چهرگانی درباره اینکه چرا ترکیه و جمهوری آذربایجان از او حمایت نمی کنند، گفت: « نمی فهمم. من اکنون 63 ساله هستم. من فردی دانشگاهی هستم. عقلم هم در سرجایش است. یعنی حساب و کتاب دارم و راحت می توانم نتیجه گیری کنم. دولت پنهان ترکیه این را می گوید که تجزیه ایران امکان پذیر نیست و نباید تجزیه شود. »
چهرگانی افزود: « حتی اجازه ندادند که من برای گذاشتن دندان مصنوعی برای یک هفته و خارج از پوشش رسانه ای به باکو و ترکیه بروم. البته، احتمالا مساله ممنوعیت ورودم به باکو حل شده است، اما مساله همه گیری و امنیتی همچنان وجود دارد و در ترکیه نیز همینطور است.»
این عنصر فراری همچنین در سخنانی هذیان گونه درباره ایرانیانی که در ترکیه با پرداخت 250 هزار دلار منزل خریداری و حق شهروندی ترکیه را دریافت می کنند، گفت: « اینها همگی عاملان و پاسداران اطلاعات ایران هستند. همگی اینها که فارس ها و آذری های خودفروخته هستند، آمده اند و ترکیه ای شده اند و گذرنامه قرمز ترکیه را در اختیار دارند که تلاش می کنند افراد مهم و با نفوذ را به قتل برسانند.»
این عنصر تجزیه طلب که به هنگام سخن گفتن خیلی هیجانی و دیوانه وار حرف می زند و حالات تمسخرآمیز و خنده داری به خود می گیرد، همچنین با اشاره به تمسخر شدنش توسط تبریزی ها گفت که تبریزی ها به من می گویند تو به چه لهجه ای حرف می زنی؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا