آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

اظهار تاسف رئیس حزب توسعه شهروند جمهوری آذربایجان نسبت به پیشنهاد تاسیس قمارخانه ها از سوی برخی نمایندگان مجلس این کشور

علی علی اف، رییس «حزب توسعه شهروند» جمهوری آذربایجان گفت: « به جای پیشرفت و توسعه فناوری، در مجلس ملی جمهوری آذربایجان درباره گشایش قمارخانه ها و فاحشه خانه ها در جمهوری آذربایجان بحث می شود.»

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، علی علی اف در گفتگو با کانال «خورال تی وی» اظهار تاسف کرد که قبل از پیشنهاد اخیر قدرت حسنقلی اف، نماینده مجلس و رییس حزب «جبهه خلق آذربایجان یکپارچه» مبنی بر گشایش قمارخانه ها در قره باغ و زنگزور، سیاوش نوروز اف، یکی دیگر از نمایندگان مجلس نیز خواستار قانونی شدن فحشاء و روسپیگری در جمهوری آذربایجان برای افزایش درآمدهای ارزی این کشور شده بود!

رییس «حزب توسعه شهروند» جمهوری آذربایجان ممنوعیت تاسیس رسانه توسط اشخاص فاقد تحصیلات عالیه و دارای سابقه محکومیت در این کشور را نیز نشانه عقیم شدن فکری در جمهوری آذربایجان دانست.

علی علی اف گفت: « در کل دنیا در میان شرکت های موجود، گران ترین شرکت، اپل است که متعلق به “استیو جابز” است. استیو جابز از سال دوم دانشگاه، از ادامه تحصیلات عالیه خودداری و شرکتی که وی تاسیس کرده، از شرکت های درجه یک در دنیاست. اما، براساس تفکر حاکمیت کنونی جمهوری آذربایجان، کسی که تحصیلات عالیه دارد، نمی تواند گوشی تلفن خود را بردارد و فیلمبرداری و به جامعه اطلاع رسانی کند! ببینید که حاکمیت جمهوری آذربایجان چطور به سرعت از نظر فکری عقیم می شود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا