اخبارارمنستان

در ادامه درگیری‌ها در ارمنستان؛ چند تن از نیروهای پلیس در ایروان مجروح شدند

بعد از آغاز سه روز حمله مسلحانه گروهی مسلح به ساختمان پلیس ایروان و گروگان گیری، شهروندان ارمنی در تلاش به عبور از منطقه محافظت شده و تحت کنترل توسط نیروهای دولتی با پلیس ایروان درگیر شده‌اند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری، در پی تسخیر شدن ساختمان هنگ حفاظتی و گشت پلیس ارمنستان توسط گروهی از افراد مسلح در ایروان، درگیری بین شهروندان و نیروهای پلیس مقابل این ساختمان بالا گرفته و چهار نفر از پلیس این شهر زخمی شده‌اند.
اینترفکس در اخبار منتشر شده از آخرین وضعیت این منطقه نوشت: نیکُل پاشینیان عضو جناح مخالف ” کنگره ملی ارامنه” در اظهارات خود به بالا گرفتن تنش و درگیری ها جلوی ساختمان پلیس ایروان و زخمی شدن 4 نیروی پلیس را اذعان کرده است.
به گفته وی، این درگیری ها بین مخالفان و پلیس به هنگام تلاش شهروندان ارمنی برای شکستن راه های محافظت شده و عبور از این منطقه تحت کنترل رخ داده است که طی این برخوردها چهار پلیس ایروان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند.
خاطر نشان می‌کنیم؛ در سه روز گذشته حامیان احزاب و نیروهای مخالف برای اعتراض به خیابان های پایتخت آمده بودند که نزدیک به 400 نفر از این مخالفان در اولین اعتراضات خود استعفای سرکیسیان را خواستار شده اند.
همچنین معترضان برای حمایت از این گروه مسلح به آنها پیوسته، رد هرگونه امتیاز ارضی در مذاکرات مناقشه قره باغ کوهستانی را نیز خواستار شده بودند؛ به دنبال این اعتراضات پلیس ایروان به شدت با افراد برخورد کرده و بعد از چندین ساعت توانسته بود تجمع کنندگان را متفرق کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا