آذربایجاناخبارعمومی

اظهارات نژادپرستانه نماینده یهودی و صهیونیستی مجلس جمهوری آذربایجان

یئودا آبراموف، نماینده یهودی و صهیونیستی مجلس جمهوری آذربایجان در سخنانی آشکارا نژادپرستانه، تاکید کرد؛ باید از آمیخته شدن خون یهودی ها با خون سایر نژادها خودداری شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آبراموف در گفتگو با سایت «مدرن» گفت: درباره ژن برای شما صحبت کردم. این، به تمیز بودن خون مربوط است. در تورات، کتاب مقدس یهودی ها نوشته شده است که باید دختر یهودی با پسر یهودی ازدواج کند. این مساله در خانواده ما هم وجود دارد. ما سید یهودی هستیم و خون ما نباید مخلوط شود.
این نماینده مجلس جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه عضو شورای سیاسی حزب حاکم «آذربایجان نوین» است، درباره علت شهرت یهودی ها به عاقل و حاکم بودن بر جهان گفت: برخی ها می گویند علت عاقل بودن یهودیان، مصرف زیاد ماهی است. این ها هم نقش جزئی می تواند داشته باشد. اما نقش اصلی را ندارد. ژن این ملت، این گونه است. امروز ۸۰ درصد بخش مالی آمریکا در دست یهودیان است. یهودیان می توانند فردا ارزش دلار را افزایش دهند یا پایین بیاورند.
یئودا آبراموف درباره علت نفوذ دیاسپورای یهودی در کشورهای مخلتف گفت: یهودیان از یکدیگر حمایت می کنند. این یکی از ده دستور خداوند به موسی پیامبر است که ابتدا ملت خود را دوست داشته باشد و بعد به سایر ملت ها محبت کند.
آبراموف درباره علت خودداری جمهوری آذربایجان از دایر کردن سفارت در سرزمین های اشغالی گفت:  جمهوری آذربایجان به عنوان عضو سازمان همکاری اسلامی نمی تواند در اسراییل سفارت دایر کند. نمی توانیم فیل های خفته را بیدار کنیم. نمی توانیم کشور همسایه مسلمانی را که نیمی از اهالی اش آذربایجانی هستند، تحریک کنیم. این، هم دلایل ذهنی و هم دلایل عینی دارد. ما نمی توانیم قبل از پایان مساله قره باغ و توانا شدن به این فیل ها سوزن فرو کنیم. این فیل ها از جایشان تکان می خورند و عالم به هم می ریزد. پس از تقویت موفقیت هایمان و سر و سامان دادن به مناسباتمان با کشورهای دنیا، در اسراییل سفارت باز خواهیم کرد. اکنون هم برغم دایر نکردن سفارت در اسراییل، مشکلی نداریم.
این نماینده صهیونیست و نژادپرست مجلس جمهوری آذربایجان در باره مشکلات صدور روادید سفر به اسراییل در سفارت رژیم صهیونیستی در باکو نیز گفت: صدور روادید برای یهودی ها خیلی آسان است و برای غیریهودی ها قدری سخت است.
آبراموف، رژیم صهیونیستی را حامی نظامی جمهوری آذربایجان قلمداد کرد و گفت: درگیری های آوریل ۲۰۱۶ نشان می دهد که ۸۵ درصد سلاح های مورد استفاده ارتش جمهوری آذربایجان، سلاح هایی هستند که از اسراییل خریداری شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا