آذربایجاناخبار

اظارات تند نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان علیه آمریکا

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بعد آن شاهد اظهارات و انتقادات تندی از سوی دولت آمریکا در رسانه های مختلف جهان بودیم که همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ینی مساوات، بختیار صادق اف نماینده مجلس ملی آذربایجان و از مهره های اصلی «حزب آذربایجان نوین» در اینمورد گفت: « یک ضرب المثل معروف داریم که «ملا می گوید به سخنان من عمل کنید، اما به رفتار من عمل نکنید!» واقعیت این است که این ضرب المثل در مورد آمریکا صدق می کند.
آمریکا همواره دم از آزادی مطبوعات و حقوق بشر و دموکراسی می زند و خدا را شکر که شبکه های تلویزیونی و اینترنتی وجود دارد که بوسیله آنها از رویدادهای اتفاق افتاده در آمریکا مطلع شویم. امروز شاهد آن هستیم که در آمریکا پلیس با مردم چه برخورد خشونت آمیزی دارد و همه از مشاهده آن متاثر می شوند. آنها وقتی درباره حقوق بشر حرف می زنند، منظورشان رهبران سازمان های غیردولتی و تشکیلات سیاسی در خدمت آنها بوده و مشخص است که افراد مورد حمایت آنها در واقع ستون پنجم آنها هستند.
ما قصد دخالت در امور داخلی آمریکا را نداریم و خود آمریکائی ها و رییس جمهور این کشور کارشان را خوب بلدند اما اگر آنها در اینجا حرف از حقوق بشر و دموکراسی می زنند نباید در آمریکا وضعیت این چنین باشد و کار آنها مطابق با اصول دموکراسی نیست. در آمریکا هیچگاه حقوق پناهندگان به این کشور در نظر گرفته نمی شود. خود ترامپ نیز در اقدامی تبعیض آمیز در مورد مسلمانان مقیم آمریکا آن تصمیم کذائی را گرفت. اما در آذربایجان ما برای پیروان همه ادیان شرایط مسالمت آمیزی ایجاد کرده ایم. این رفتار زیاد دوام نخواهد آورد و مردم آمریکا و جهان بزودی متوجه واقعیات آمریکا خواهند شد…».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا