آذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

اطلاعیه سفارت ایران در مسکو در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از دانشجویان ایرانی

در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از دانشجویان ایرانی در مسکو، سفارت ایران از ایرانیان مقیم روسیه درخواست کرد که در صورت مثبت بودن تست آنها، به این سفارتخانه اطلاع دهند تا مساعدت‌های لازم را به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری فارس٬ سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از دانشجویان ایرانی در مسکو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه خطاب به ایرانیان مقیم روسیه آمده است: با توجه به انتشار اخباری مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از دانشجویان ایرانی ساکن در مسکو، ضمن توصیه به دانشجویان و ایرانیان مقیم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و مقررات و قوانین وضع شده از سوی دولت روسیه در این خصوص، از همه اتباع ایرانی مقیم در فدراسیون روسیه درخواست می‌شود در صورت مثبت اعلام شدن تست آنها با حفظ خونسردی مراتب را به این سفارت به منظور ارائه مساعدت‌های لازم اعلام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن اطمینان به خانواده‌های این عزیزان بر مبنای وظایف قانونی و انسانی خود پیگیرهای لازم را برای رسیدگی به وضعیت این افراد از مراجع ذیربط قانونی انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا