آذربایجاناخبارایرانعمومی

استعفای سیاوش نوروز اف در پی جریمه ۴۰۰ مناتی

معاون دبیر اجرایی حزب حاکم «آذربایجان نوین» نامه استعفای خود از این سمت را به «الهام علی اف» رییس جمهوری و رییس حزب “آذربایجان نوین” ارائه داد.

به گزارش پایگاه حقایق خبری قفقاز، معاون دبیر اجرایی حزب حاکم “آذربایجان نوین” نامه استعفای خود از این سمت را به “الهام علی اف” رییس جمهوری و رییس حزب “آذربایجان نوین” ارائه داد.

منابع خبری جمهوری آذربایجان اعلام کردند: «سیاوش نوروز اف» معاون دبیر اجرایی حزب حاکم «آذربایجان نوین» و نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان در ۱۸ آگوست سال جاری میلادی در مراسم عروسی نوه‌ی «رامیز مهدی اف» رییس فعلی آکادمی علوم جمهوری آذربایجان و رییس سابق دفتر ریاست جمهوری این کشور شرکت کرده بود.

«نوروز اف» به دلیل شرکت در این مراسم عروسی که نقض قوانین قرنطینه‌ای  محسوب می‌شود، دیروز علاوه بر جریمه ۴۰۰ مناتی، از سوی حزب «آذربایجان نوین » هم به دلیل بی اعتنایی به قوانین قرنطینه توبیخ شده بود.

«سیاووش نوروزاف» در حال حاضر نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان و رییس کمسیون انجمن‌های اجتماعی و سازمان‌های دینی مجلس است.

برگزاری مراسم عروسی برای نوه «رامیز مهدی اف» رییس فعلی آکادمی علوم جمهوری آذربایجان و رییس سابق دفتر رییس جمهوری این کشور در شرایطی که برپایی این گونه مراسم به دلیل اعمال مقررات قرنطینه‌ای ممنوع است در چند روز گذشته به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها و فضای مجازی این کشور تبدیل شده است.

منبع: سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما از باکو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا