آذربایجاناخبارعمومی

ارتقای سبک تبادل اخبار و اطلاعات در جمهوری آذربایجان

پورتال اشتراک گذاری فایل های ویدیویی با نام «باخ تی.وی» جهت انتشار اخبار ویدیویی و بارگذاری لحظه به لحظه ویدیوهای متناسب با نیاز روز در جمهوری آذربایجان راه اندازی شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی اوخو.آذ،این سایت از طریق فیلم های کوتاه و متوسط به طور ۲۴ ساعته اخبار و تحولات جمهوری آذربایجان و سراسر جهان را تحت پوشش قرار داده و به مخاطبین خود ارائه خواهد کرد. از طرفی رابط کاربری آسان و ظاهر جذاب این سرویس اشتراک گذاری ویدیویی به ارائه ویدیوهای آموزنده، جذاب و پرطرفدار نیز خواهد پرداخت.
این سرویس به سایت های خبری و خبرگزاری ها این امکان را خواهد داد تا لینک مربوط به فایل ویدیویی خود را در سایت مربوطه بارگذار کنند.
به گفته «آراز داود» مدیر فنی این سایت آذری سرویس جدید اشتراک گذاری فایل ویدیویی اخبار ویدیویی منحصر به فردی منتشر خواهد کرد. به طوری که انتخاب فیلم ها متناسب با محل سکونت مخاطبین تطابق داده شده و تلاش شده است تا اخبار و تحولات در قالب ویدیو به مخاطبین انتقال داده شوند. این اقدام مانع مراجعه بیش از حد مخاطبین به انواع سایت های خبری خواهد شد.
از ویژگی های دیگر این سایت امکان کسب درآمد از اینترنت را نیز برای مخاطبین خود فراهم خواهد کرد. به طوری که هر مخاطب می تواند با ارائه مشخصات و پاسخگوئی به سوالات مورد نظر فایل صوتی و یا تصویری خودش را به صورت پولی و دریافت هزینه به اشتراک بگذارد.
وی با بیان اینکه نسخه تلفن همراه این سرویس نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: «افزایش میزان استقبال و مراجعه مخاطبین به محتوای ویدیویی عامل مهمی در موفقیت این پروژه به حساب می آید».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا