آذربایجاناخبارعمومی

اخراج پیش خدمت تالار عروسی به دلیل اقامه نماز در جمهوری آذربایجان

یک مدیر تالار عروسی در جمهوری آذربایجان یکی از پیش خدمت های خود را به دلیل اقامه نماز حین مراسم عروسی از کار برکنار نمود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از BAKU.WS، مدیر داخلی کاخ«خزینه» واقع در منطقه خردالان جمهوری آذربایجان کارگر این هتل بنام ووگار را به دلیل خواندن نماز از کار خود برکنار نموده است.

براساس این گزارش این پیش خدمت مابین ساعت ۹ الی ۱۰ شب کار خود را به هم نوعش سپرده و پس از اجازه از مسئول خود به مدت ۱۰ دقیقه جهت خواندن نماز به اتاق رفته که پس از مدتی یکی از مهمان این مراسم که به دلیل خوردن مشروب مست بوده پس از جستجوی پیش خدمت میز و عدم  حضور وی سر میز به مدیر این سالن شکایت نموده که پس از بازگشت این پیش خدمت میان مدیر این مجموعه و  وی مشاجره پیش آمده که پس از آن مدیر مجموعه وی را از کار اخراج نموده است.

همچنین پس از مطلع شدن نظامی علیو مدیر اجرایی این قصر از اخراج این کارگر، تصمیم مدیر داخلی  را درست قلمداد نموده و گفت:«در طول انجام کار نمی توان نماز خواند،اگر قرار باشد در حین برگزاری مراسم افراد به بهانه خواندن نماز کار خود را رها کنند پس باید چه کسانی به میهمان سرویس دهی نماید…»

وی متذکر شده مکان نماز خواندن مسجد است هر کس می خواهد نماز بخواند باید جهت اقامه نماز به آن مکان برود والا حق ندارد در محل کار خود نماز بخواند والا مانند ووگار از کار خود برکنار خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا