آذربایجاناخبارویژه

اخراج دبیر دوره متوسطه یکی از روستاهای جمهوری آذربایجان پس از بازگشت ازپیاده روی اربعین

صابر رستملی دبیر دوره متوسطه روستایی تورک کندی صابرآباد وعضو حزب جبهه خلق جمهوری آذربایچان از مدرسه اخراج گردیده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رادیو آزادی،صابر رستملی در این زمینه می گوید؛ در تاریخ 27 دسامبر مدیر مدرسه روستای تورک کندی به وی اعلام نموده دیگر نمی تواند در مدرسه تدریس کند.
صابر رستملی علت این امر را مسائل سیاسی دانسته و می افزاید: مدتی بود که آنها قصد اخراج بنده را داشتند و تنها نمی دانستند به چه بهانه ای بنده را از مدرسه کنار بگذارند.
بنده دز 3 اکتبر امسال قصد سفر به کربلای معلی داشتم ولی متاسفانه در تاریخ 15 سپتامبر با اتهامات واهی وبی اساس پلیس به 15 روز حبس محکوم گردیده بودم.
3 روز قبل از سفر به کربلا معلی درخواست مرخصی نمودم ولی مدیر مدرسه با درخواست بنده موافقت ننمود . با این حال ینده قبل از درخواست مرخصی از مدیر مدرسه، اجازه مرخصی خودم را از مدیر آموزش وپرورش صابرآباد گرفته بودم.
با این حال بنده به سفر کربلا عزیمت نمودم و در طول سفر متوجه گردیدم در تاریخ 14 اکتبر از شغل خودم برکنار گردیده ام .
وی می افزاید: پس از برگشت به کشور و اطلاع از این مسئله تفاضای تجدیدنظر نمودم که 28 نفر از 32 عضو شورای مدرسه با درخواست از مدیر مدرسه خواهش نمودن تا بنده به شغل خود ادامه دهم ولی از آن زمان تاکنون با توجه به اینکه مدیر آموزش و پرورش صابرآباد نیز در این زمینه مساعدت نموده تا بنده در مدرسه حضور پیدا نمایم ولی متاسفانه هیچ گونه ترتیب اثری از سوی مدیر مدرسه داده نمی شود وبنده نیز از پیگیری این مسئله و بازگشت به شغلم مایوس گردیده ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا