آذربایجاناخبار

اخبار تکان دهنده از زبان همسر یکی از اهالی جمهوری آذربایجان که به سوریه رفته اند: هر روز ما در اینجا مورد تجاوز قرار می گیریم

چند روز پیش زنی از اهالی اسماعیلی که همراه شوهر و فرزندان خود خود برای جنگ علیه دولت بشار اسد به سوریه رفته است اخباری از وضعیت خود را در تماس تلفنی اعلام کرده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، این اخبار را روزنامه نگار آخار خبر  ، الچین در صفحه ی فیس بوک خود از وضعیت وحشتناک آذری هایی که به سوریه برای جنگ علیه دولت بشار اسد رفته اند اشاره کرده است.

اینطور گفته شده که همسران آنها در سوریه مورد تجاوز قرار گرفته اند. این روزنامه نگار با استناد به حرفهای یکی از زنان نوشته است توجه توجه !!! خانواده ای از اهالی اسماعیلی که  به تازکی  سوریه رفته اند در ارتباط تلفنی از وضعیت اسفناک خود می گویند. این زن اضافه کرده که ما را از شوهرانمان جدا نگه داشتند .چند روز است که از آنها خبری نداریم. هر روز ما توسط سربازان و افسران مورد تجاوز قرار می گیریم. اگر مطلع شوند که من با شما تماس گرفته ام مرا می کشند. این تماس توسط کدام یک از همسران که به سوریه رفته اند صورت گرفته است؟ لازم به ذکر است   که 5 نفر به زودی از اهالی اسماعیلی برای مشارکت در جنگ علیه دولت بشار اسد به سوریه رفته اند.

یکی از این 5 نفر  کشتی گیر حرفه ای بنام رشید بخشعلی یف از اهالی اسماعیلی که نتایج خوب و درخشانی در مسابقات ورزشی کسب کرده است که به سوریه برای جنگ رفته است.

او در مدرسه ی خان کندی به عنوان معلم کار میکند. رفتن او را به سوریه مدیر مدرسه نیز تایید کرده است.به گفته ی خانواده او راشد بخشعلی یف با همسر و فرزندان خود به سوریه رفته است.

انتهای پیام/د 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا