آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

اتحادیه جهانی روشنفکران تالش در شهر دنور آمریکا تاسیس شد

رییس «اتحادیه روشنفکران جمهوری آذربایجان» در صفحه فیسبوک خود از تاسیس «اتحادیه جهانی روشنفکران تالش» در شهر دنور آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، الدنیز قلی اف، رییس «اتحادیه روشنفکران جمهوری آذربایجان» در صفحه فیسبوک خود تاسیس «اتحادیه جهانی روشنفکران تالش» در شهر دنور آمریکا را تبریک گفت و نوشت:
« این رویداد برایم بسیار خوشحال کننده است! در 24 ژانویه 2022 به ابتکار جمعی از روشنفکران تالش “اتحادیه جهانی روشنفکران تالش” تأسیس شد. یکی از بنیانگذاران گرانقدر این اتحادیه سیران رفی اف است. وی در حال حاضر در هلند زندگی می کند و مدت ها به عنوان مشاور رئیس “اتحادیه روشنفکران آذربایجان” خدمت کرده است. بنیانگذار دیگر یوسف سردارزاده است که در دنوور کلرادو زندگی می کند. من صمیمانه به دوستانمان تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت در کارشان دارم. روشنفکران صاحبان حکمت هستند. آنها انسان های نجیب، کامل، شریف و از همه مهمتر فهیم و عاقلی هستند که مورد لطف خداوند متعال قرار گرفته اند. آنها شخصیت های ارزشمندی هستند که با تمام وجود تلاش می کنند نماد عزت ملت و میهن باشند. من معتقدم که سازمان جدید برای کسب این ویژگی ها تلاش خواهد کرد. برای دوستان آرزوی موفقیت دارم. یادآور می شوم که اتحادیه جهانی روشنفکران تالش ( DTZB ) به طور رسمی در دنور، کلرادو، ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا