آذربایجاناخبارعمومیقره باغقره باغ

ابلاغیه جدید وزارت دفاع آذربایجان به نیروهای نظامی مستقر در قره باغ

منابع خبری جمهوری آذربایجان از برگزاری جلسه هماهنگی فرماندهان عالی رتبه در ستاد فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مسلح منطقه قره باغ به ریاست ژنرال ذاکر حسن اف، وزیر دفاع این کشور در ۳۰ شهریور سال جاری خبر داده اند.

 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان؛ژنرال «ذاکر حسن اف» در حضور فرماندهان نیروهای مسلح، فرماندهان ستادی، روسای ادارات و معاونت های وزارت دفاع، فرماندهان واحدهای نظامی و سایر افسران مسئول در منطقه ضمن ابلاغ تدابیر و فرامین فرمانده کل قوای نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان (الهام علی اف) گزارشی از برآورد وضعیت منطقه عملیاتی ارائه و مورد بحث و بررسی قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آمادگی برای رزم و اجرای برنامه های آموزشی نظامیان این کشور بر حفظ، استمرار و افزایش آمادگی رزمی، برتری اطلاعاتی، توان برگزاری رزمایش و قابلیت های نبرد یگان های در خط به ویژه واحدهای نظامی مناطق ده گانه مستقر در خطوط تماس تاکید کرد.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان همچنین از نیروهای نظامی مستقر در خط مقدم خواست تا نسبت به تحرکات دشمن حساس  بوده و در اجرای وظایف خود قاطعانه و به هنگام رفتار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا