اخباراردبیلترکیه

آیت الله عاملی: بیانیه کنفرانس سازمان همکاری اسلامی خیانت تاریخی به جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه از خیرین و مؤسسات مردمی که در سطح استان در موضوع فضای سبز و محیط زیست فعالیت می کنند تشکر کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، حضرت آیت الله عاملی گفت: با صنعتی شدن زندگی و ازدیاد آلاینده ها، فقر اکسیژن در زندگی انسان معاصر بیداد می کند و گازهای مهلکی نظیر دی اکسید کربن در هوای شهرها سال به سال زیاد و سلامتی افراد را تهدید می کند. ایجاد جنگل مصنوعی و فضای سبز در اطراف شهرهای بزرگ به منزله تأسیس کارخانه تولید اکسیژن است.
وی افزود: مقام معظم رهبری شعار هر ایرانی یک درخت را تحسین فرمودند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برای چندمین بار بی طرفی کامل خود را در انتخابات مرحله دوم در اردبیل و پارس آباد اعلام کرد و از هر چهار نامزد و طرفداران آنها خواست در مسیر تبلیغ ذره ای از قانون، صداقت، تقوی و مردانگی خارج نشوند.
وی درگیری طرفداران را برای آبروی استان سم مهلک دانست و گفت: فقط خود را معرفی کنید و از شایعه و تخریب رقیب جداً بپرهیزید.
وی همچنین افزود: تخریب گناه کبیره و نشان رسیدن به هدف با وسیله نامشروع است و موجب می شود تمام لحظه های چهار سال نمایندگی به گناه تبدیل گردد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در استانبول آن را یک خیانت و جنایت تاریخی معرفی کرد و گفت: این بیانیه یک کلمه به دردهای اصل امت اسلامی اشاره نمی کند و در برابر جنایت سیزده ماهه عربستان در یمن و با یهودی سازی قدس و اشغال بحرین و حمایت مالی و لجستیکی تروریست های داعش در سوریه توسط عربستان کاملاً ساکت است.
وی اظهار داشت: سازمان همکاری اسلامی فرصتی برای رسیدن به وحدت اسلامی است ولی با شیطنت عربستان به میدانی برای تسویه حساب های سیاسی و تشدید تفرقه و شکاف تبدیل شده است. این سازمان جهت مقابله با اسرائیل درست شده، اما الآن دقیقاً اهداف استکبار جهانی و صهیونیسم را اجرا می کند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: بزرگترین جنایت این بیانیه تقسیم عالم اسلام به شیعه و سنی و ایجاد تقابل بین این دو بال امت اسلامی است و این آرزوی دیرینه صلیبی ها است. این بیانیه چراغ سبز برای عربستان و اسرائیل برای تشدید جنایت هاست. الحاق دائمی جولان به اسرائیل و تغییر نام مسجدالاقصی توسط اسرائیل نتیجه این بیانیه نامبارک است.
وی ادامه داد: خون مظلومان اثر وضعی دارد و وبال آن دامن گیر جنایتکاران خواهد بود. نمونه آن تصمیم آمریکا به انتشار اسناد محرمانه دست داشتن عربستان در فاجعه 11 سپتامبر است و بعد از آن تهدید عربستان به بیرون کشیدن ذخیره ارزی خود از آمریکا که دقیقا به منزله تأیید این اسناد بود و افتضاح بزرگی برای عربستان درست کرد و بدتر از آن عقیب نشینی آمریکا در برابر این تهدید و کتمان حقیقت با پول و زیر پا گذاشتن خون آمریکایی ها با دلارهای عربستان است و این نشان می دهد که آمریکایی ها از نعمت حاکمیت ملی محروم هستند.
حضرت آیت الله عاملی در خاتمه اظهار داشت: نکته بسیار مهم در این ماجرا این است که عربستان تا به حال از قدرت ذخیره ارزی خود در آمریکا حتی یکبار به نفع امت اسلامی مخصوصاً قضیه فلسطین استفاده نکرده است؛ در حالیکه یهودی ها که در کل دنیا بیشتر از 13 میلیون نیستند توانسته اند با تشکیل قوی ترین لابی در آمریکا (آیپک) بر مقدّرات آمریکا و مراکز تصمیم گیری آنها و در نتیجه بر مقدّرات امت اسلامی مسلّط گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا