آذربایجاناخباراردبیلایرانویژه

آیت الله سید حسن عاملی:زندانیان حجاب نماد اراده مردم متدین جمهوری آذربایجان هستند.

آیت الله سید حسن عاملی : هنر بزرگ یک حکومت تبدیل مخالف حکومت به موافق است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ؛حضرت آیت‌الله عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها از دولت آذربایجان خواست از تشدید عقوبت بر زندانیان حجاب اجتناب و حقوق آن‌ها را رعایت نماید. وی افزود: هنر بزرگ یک حکومت تبدیل مخالف حکومت به موافق است.

حضرت آیت‌الله عاملی جمهوری اسلامی را در غالب مؤلفه‌های قدرت ازجمله امنیت متمایز دانست.

وی اظهار داشت: مفهوم امنیت آن‌قدر گسترده و وسیع است که نمی‌توان فقط نیروی انتظامی را مسئول آن دانست و نیروی انتظامی برای انجام این مسئولیت سنگین نیازمند همکاری همگانی است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت سی‌امین سال تأسیس وزارت اطلاعات از نقش سربازان گمنام تجلیل و تأثیر آن‌ها را در امنیت و عزت و اقتدار کشور فوق‌العاده دانست.

وی افزود: وزارت اطلاعات در یک جنگ نامرئی به‌طور مداوم در حال جهاد مقدّس با بزرگ‌ترینسرویس‌های اطلاعاتی دنیاست و بارها توطئه‌های بسیار ویرانگر علیه نظام و ملت را خنثی و با هوشمندی تمام از منافع ملی و امنیت کشور و مردم دفاع کرده است.

خطیب جمعه اردبیل اظهار داشت: اقتدار کشور ما در منطقه، برنامه‌های دشمنان ما را به‌هم‌ریخته و آن‌ها را به بدترین تعارض مدیریتی و دیپلماسی وارد کرده است. گاهی از داعش حمایت می‌کنند، گاهی با آن مبارزه می‌کنند. گاهی همدیگر را متهممی‌کنند، گاهی از همدیگر عذرخواهی می‌کنند. گاهی با ائتلاف علیه داعش مخالفت می‌کنند، گاهی موافقت می‌کنند و بعد از الحاق گاهی همکاری نظامی می‌کنند، گاهی از همکاری نظامی اجتناب و فقط جنایات داعش را تماشا می کنند.

حضرت آیت‌الله عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها از دولت آذربایجان خواست از تشدید عقوبت بر زندانیان حجاب اجتناب و حقوق آن‌ها را رعایت نماید. وی افزود: هنر بزرگ یک حکومت تبدیل مخالف حکومت به موافق است.

ایشان همچنبن اضافه کردند:  افرادی که به خاطر دفاع از حجاب اسلامی در حبس هستند دارای اراده ای پولادین هستند ، آنها نماد اراده مردم متدین آذربایجان هستند و هرگز این اراده نمی شکند.

وی با تأکید بر حدیث امام رضاعلیه‌السلامکه فرموده‌اند«نگاه به ذریه حضرت زهرا سلام‌الله علیها عبادت است» از اهالی خواست در روز عید غدیر با اجتماع در مسجد میرزاعلی اکبر، امامت امیرالمؤمنین را بر فرزندان عالم آن حضرت تبریک بگویند. وی همچنین در خطبه اول به طور مبسوط در خصوص غدیر و امامت امیرالمؤمنین صحبت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا