آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

نقش محول شده به رسانه های باکو در تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای تظاهر به جنگ با ایران!

حاکم شدن شرایط جنگ زدگی طولانی مدت و ادامه دار بر رژیم صهیونیستی، اکنون حکومت باکو را نیز به شدت نگران کرده است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رژیم صهیونیستی که برای نخستین بار در عمر منحوس خود طی پنج ماه اخیر کاملا در حالت جنگ زده به سر برده و چشم اندازی جز شکست در این جنگ ندارد، با بکارگیری گروهک تروریستی “جیش الظلم” در چابهار تلاش مذبوحانه ای برای ایجاد صحنه درگیری نظامی و جنگ در این گوشه از ایران کرد تا اندکی اوضاع جنگی و جنگ زدگی اسراییل را تلافی کند!

در تبلیغ و نمایش این تلاش مدبوحانه رژیم صهیونیستی که البته بساطش به سرعت برچیده شد، رسانه های باکو برغم حقیر و ناچیز بودنشان، به خیال خودشان “سهم گنده” ایفاء می کنند! به گونه ای که سایت آخار باکو با انتشار به اصطلاح اطلاعیه گروهک مزدور تروریستی “جیش” نوشت: “سازمان مسلح «جیش العدل» در خصوص حمله به کلانتری سپاه و نیروی انتظامی در ۳ شهرستان استان سیستان و بلوچستان اطلاعیه ای صادر کرد. این سازمان مدعی شد که اطلاعات منتشر شده از سوی مقامات ایرانی در مورد کشته‌ شدگان سپاه و پلیس حقیقت ندارد و در واقع ۲۰۰ نفر از مقامات دولتی کشته شده‌اند!”

رسانه های باکو همچنین در چارچوب طراحی رژیم صهیونیستی، به اصطلاح به پوشش لحظه به لحظه “شرایط جنگی” میان ایران و اسراییل مشغولند و به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی، پیش بینی کرده اند که ایران در ۴۸ ساعت آینده با صدها موشک به اسراییل حمله خواهد کرد!

آخار نوشت: «ارتش اسرائیل در بحبوحه تهدید حمله از سوی ایران، نیروهای ذخیره خود را برای تقویت پدافند هوایی خود فراخوانده است.”یدیعوت آحارونوت” اطلاعاتی در این باره منتشر کرده است.»

پورتال «وکس نیوز» نیز با اشاره به اطلاعات آمریکا نوشت: ایران در واکنش به حمله به ساختمان کنسولگری از سوی اسرائیل ظرف ۴۸ ساعت تلافی خواهد کرد. در این اطلاعات آمده است که ایران در اولین حمله از صدها پهپاد و موشک برای حمله به اسرائیل استفاده خواهد کرد. به گزارش این پرتال، ارتش ایران در حال حاضر خود را برای عملیات نظامی آماده می کند. در این میان، حاکم شدن شرایط جنگ زدگی طولانی مدت و ادامه دار بر رژیم صهیونیستی، اکنون حکومت باکو را نیز که طی سال های اخیر بطور علنی اسراییل را حامی راهبردی خود معرفی کرده است و حتی الهام علی اف با عکس و فیلم گرفتن با پهپاد اسراییلی هاروپ در نزدیکی مرز ایران، اتکای خود به حمایت نظامی اسراییل را به نمایش گذاشت، به شدت نگران کرده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا