آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

تداوم نمادسازی ها برای یهود و صهیونیسم در جمهوری آذربایجان

رسانه های باکو از انتقال «تانک منهدم شده ارمنستان توسط آلبرت آگارونوف، قهرمان ملی یهودی جمهوری آذربایجان» به پارک غنایم جنگی باکو خبر دادند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در تداوم نمادسازی ها برای یهود و صهیونیسم در جمهوری آذربایجان، و بخصوص نمادسازی ها برای تثبیت بدهکار روانی کردن این جمهوری به یهود و صهیونیسم، این بار رسانه های باکو از انتقال «تانک منهدم شده ارمنستان توسط آلبرت آگارونوف، قهرمان ملی یهودی جمهوری آذربایجان» به پارک غنایم جنگی باکو خبر دادند!
رسانه های باکو در سابقه سازی متناقض از این تانک نوشتند: “این اولین تانک ارمنی بود که می خواست وارد شهر شوشی شود، توسط قهرمان ملی، آلبرت آگارونوف منهدم شد. پس از اشغال شوشا در سال 1992، ارامنه آن تانک را مرمت کردند و به عنوان یک بنای یادبود در ورودی شهر شوشا به عنوان «نماد پیروزی» قرار دادند. امروز آن «یادبود تانک» قطعاتش از هم باز شد!”
نمادسازی برای مدیون نشان دادن مردم مسلمان جمهوری آذربایجان به یهود و صهیونیسم در شرایطی است که باکو تقریبا در حال دست برداشتن از تابوسازی ارامنه تجزیه طلب به عنوان «دشمنی که گفتگو با آن اصلا جایز نیست»، می باشد. به نحوی که رسانه ها و مقامات باکو در تحلیل هایی که از نتایج دیدار اخیر نمایندگان رسمی حکومت جمهوری آذربایجان با نمایندگان جدایی طلبان ارمنی در شهر یولاخ ارایه می کنند، سعی دارند به میزان کمتری از اصطلاح های «جدایی طلبان و تروریست ها» در باره جدایی طلبان ارمنی استفاده کنند و آنها را به عنوان نمایندگان «ساکنان ارمنی» قره باغ معرفی می کنند!
صمد سید اف، رییس کمیته روابط بین المللی مجلس جمهوری آذربایجان در همین راستا اعلام کرد دورهای بعدی گفتگو با نمایندگان ساکنان ارمنی قره باغ به هر حال برگزار خواهد شد و موضوعاتی نظیر ارسال کمک های بشردوستانه جمهوری آذربایجان به خان کندی و استقرار پلیس و سایر نهادهای رسمی جمهوری آذربایجان در آنجا می تواند در دورهای بعدی مذاکرات مطرح شود!

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا