آذربایجاناخبارعمومی

معاون دبیر اجرایی حزب آذربایجان نوین، شرکت نکردن برخی از احزاب در انتخابات ریاست جمهوری را دستوری خواند

  معاون دبیر اجرایی «حزب آذربایجان نوین » (حزب حاکم ) جمهوری آذربایجان به دنبال اعلام شرکت نکردن برخی از احزاب در انتخابات رئیس جمهوری گفت : «به آنها دستور دادند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنند.»

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،پرتال خبری «مدرن.آذ» نوشت: چند حزب مخالف در جمهوری آذربایجان اعلام کرده اند در انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری آذربایجان شرکت نخواهند کرد. چنین بیانیه ای بار اول از سوی شورای ملی صادر شد و پس از آن حزب مساوات، حزب لیبرال آذربایجان و حزب امید از شرکت در انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری آذربایجان امتناع کردند.
این پرتال خبری با طرح سوال «آیا عدم شرکت برخی احزاب مخالف در انتخابات ریاست جمهوری می تواند مشکلی برای حزب آذربایجان نوین ایجاد کند؟» به درج اظهارات “سیاوش نوروزاف” معاون دبیر اجرایی “حزب آذربایجان نوین” در این خصوص پرداخت.
“سیاوش نوروزاف” در مصاحبه با پرتال خبری «مدرن.آذ» در این خصوص گفت: «شرایط مطلوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری عادلانه، دموکراتیک و آزاد در جمهوری آذربایجان وجود دارد. دلیل عدم شرکت برخی احزاب مخالف در انتخابات ریاست جمهوری این است که آنها از کشورهای خارجی تامین مالی می شوند، برخی احزاب مخالف تحت تاثیر لابی ارمنی هستند و به آنها دستور دادند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنند و آنها نیز از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امتناع ورزیدند. هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. تعداد نامزدهایی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، به ۲۰ نفر رسیده است».
انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان که قرار بود مهرماه سال ۱۳۹۷ برگزار شود به دستور رئیس جمهور این کشور پیش از موعد مقرر و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا