آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغنخجوان

امام جمعه جلفا:الهام از مکتب عاشورا ضامن رهایی قره باغ است

حجت الاسلام سنجری اظهار کرد: دشمنان آذربایجان می خواهند قره باغ را به موضع ذلت برای مردم این کشور تبدیل کنند و تنها راه گریز از این ذلت در کربلا و مکتب عاشورا است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،امام جمعه شهر جلفا در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر استان کرمانشاه بیان کرد: زلزله استان کرمانشاه غم و درد را در کشور حاکم کرد. دردی که التیام آن همدلی و همصدایی مردم ایران با هموطنان زلزله زده بود.

خطیب جمعه جلفا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: امام حسین(ع) منشا قدرت و عزت است. ملتی که بخواهد به سمت قله های عزت راه بپیماید باید با مکتب حسین (ع) انس گرفته باشد.

وی تصریح کرد: خیل عظیم زائران اربعین از کشور آذربایجان و جمهوری نخجوان گنجینه نهفته برای این کشور است. قضیه قره باغ با الهام از مکتب حسین (ع) حل شدنی است.
حجت الاسلام سنجری اظهار کرد: دشمنان آذربایجان می خواهند قره باغ را به موضع ذلت برای مردم این کشور تبدیل کنند و تنها راه گریز از این ذلت در کربلا و مکتب عاشورا است و الهام زائرین اربعین از کربلاء و عاشوراء ضامن رهایی قره باغ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا