آذربایجاناخباراردبیلایران

با هماهنگی های صورت گرفته با جمهوری آذربایجان،فعالیت گمرک بیله‌سوار ۲۴ ساعته خواهد شد

فرماندار بیله سوار گفت: در پی مکاتبات و با رغبت کشور جمهوری آذربایجان و هماهنگی‌های صورت گرفته در گمرک، تا دو ماه آینده فعالیت گمرک بیله‌سوار به‌صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آرام حلیم شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در پی مکاتبات صورت گرفته و با رغبت کشور جمهوری آذربایجان و هماهنگی‌های صورت گرفته درگمرک، تا دو ماه آینده فعالیت گمرک بیله‌سوار به‌صورت شبانه‌روزی صورت خواهد گرفت.
وی افزود: برای شبانه‌روزی کردن فعالیت گمرک بیله‌سوار باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز از سوی دستگاه‌های مرتبط پیش‌بینی شود تا امکان رونق همه‌جانبه در این بخش فراهم شود.
فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: در گام نخست تجهیز گمرک بیله‌سوار یک دستگاه ایکس-ری مسافری با صرف هزینه ۳۰۰ میلیون تومان خریداری شده که این هفته نصب می‌شود و ایکس- ری کامیونی نیز تا پایان امسال نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با همکاری گمرک ایران رویه واردات برای گمرک بیله‌سوار مهیا شده است و برنامه‌ داریم تا شرکت‌های فعال در حوزه صادرات و واردات در گمرک بیله‌سوار ساماندهی شوند.
حلیم با اشاره به اینکه گمرک بیله‌سوار دروازه ورود به اروپاست و باید از نظر تجهیزات فنی و کارآمدی خدمات مورد توجه بیشتری قرار گیرد گفت: متأسفانه در ده سال گذشته امکانات زیرساختی برای توسعه بیله‌سوار نه تنها فراهم نشده بلکه به فراموشی نیز سپرده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا