آذربایجاناخباراردبیلایران

همایش بزرگ اقتصادی ایران و آذربایجان در سرعین برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سرعین از برگزاری همایش بزرگ اقتصادی ایران و آذربایجان با هدف بسترسازی برای ارتباط هر چه بیشتر دو کشور در عرصه‌های مختلف به میزبانی شهرستان سرعین خبر داد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، عاطف ناصری امروز در گفت‌وگویی  با بیان اینکه تعاملات اقتصادی ایران و آذربایجان در دولت تدبیر و امید چشم‌گیر است، افزود: فعالیت‌های اقتصادی ایران به ویژه در حوزه گردشگری، می‌تواند مقصد فعالیت‌های تجاری-اقتصادی موثر طرفین باشد.

وی گفت: با تفاهمنامه‌ای که بین دو رئیس جمهور کشور در سفرهای اخیر بین دو کشور دوست و همسایه امضا شده، بسترسازی برای ارتباط هر چه بیشتر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری، سلامت و … می‌تواند برای طرفین مفید و موثر واقع شود.

فرماندار شهرستان سرعین ادامه داد: سفر اخیر خدابخش، استاندار اردبیل و هیأت همراه به این کشور، رونق همکاری متقابل اقتصادی طرفین را به دنبال خواهد داشت.

ناصری با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل بالای شهر سرعین در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت افزود: اکثر گردشگران جمهوری آذربایجان با هدف گردشگری سلامت وارد این شهر می‌شوند و در دیدارهای متعدد با سفرای این کشور در سرعین بر این موضوع و اهمیت آن تاکید شده است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در شهر سرعین، از آمادگی کامل این شهرستان برای انجام میزبانی شایسته مقامات آذری خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا